SallyHansen 547 Peach of Cake nail polish

18:01:00










Ovaj lak sam dobila ne tako davno,ali kako se porođaj bliži,niti sam imala vremena da ga isprobam,niti da budem nešto aktivna na blogu.
Carski je zakazan 18-ti,još par dana,pa odmah da se ogradim,neću biti tako redovna dok  se ne oporavim u uhodam sa novim članom porodice.
E sada,kada sam našla malo vremena za sebe i blog,htela bih da vam predstavim lak koji sam dobila od drugarice,kao što rekoh ne tako davno,i podelim sa vama svoje utiske.
Za bazu sam koristila Eveline 8in1 i to u dva sloja,i iskrena da budem,nije se lepo osušio a ja sam već počela sa nanošenjem laka.
Nije mi se lepo razmazivao i ostajali su tragovi.
Ali sam ja zato pokušala ponovo bez baze i bilo je odlično,nanela sam u dva sloja,boja super prekriva,brzo se suši,ali mi deluje kao da je mat,ne u potpunosti,ali nema neki konkretni sjaj.
Na fotografijama nisam koristila top-coat.
Sve u svemu za ovu nijansu ocena od 1 do 10 bi bila 7.
Vrlo je moguće da ću probati još neki njihov lak u nekoj malo drugačijoj nijansi,nešto u nude fazonu mi je zapalo za oko,pa videćemo... Možda mi se više svidi.
Bočica sadrži 14,7ml proizvoda a cena mu je oko 12-13e.





                            

                            Da li ste probale neki Sally Hansen lak,kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

2 коментара

  1. Boja je divna! Sretno na porodu. p.s. prije carskog treba ukoliniti lak s noktiju jer anestetičari po njima prate stanje organizma.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na savetu,da se pripremim onda jer stvarno nisam to znala.

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram