New in #9

09:52:00







Polako ali siguno,na red je stigao još jedan new in post.
Ubacila sam i neke ne kozmetičke proizvode jer su mi zaista bili otkriće i mislila sam da podelim sa vama.
I ponovo mi se nakupilo dosta stvari jer sam ovaj post trebala da odradim mnogo ranije,a sve želim da vam pokažem. Krenimo redom!







1.Montagne Jeunesse maske za lice- Uzela sam dve vecće i četiri manje jer su me baš sve privukle i htela sam da isprobam.Ove dve veće imaju 15g,obe su anti-stres maske,jedna je sa ekstratima  iz mrtog mora,dok je druga bazirana na satojcima iz crvene zemlje. Ove četiri manje maske su po 6g,a prva je peel off na bazi krastavca,sledeća je na bazi zmajevog voća,zatim,smoothie maska na bazi maline,manga i nara,i poslednja je takodje na bazi nara sa dodatkom strastvenog cveta i ona je peel off .Većim je cena 1,49e a manjim 0,69e .

2.Schaebens Tuutanchamun maska-za dve upotrebe,svaka kesica je po 5ml,namenjena vraćanju vlažnosti kože i smanjenju bora.cena ove maske je 1,29e.

3.CV maska-sa sastojcima meda i mleka za neznu kožu,takođe je za dve upotrebe 2x7,5ml a cena je 0,55e.

4.My face -trake za čišćenje mitisera,ovi su namenjeni regiji nosa.U pakovanju se nalaze 6 tračica,a cena je 1,45e.

5.Essence pureskin- tračice za čišćenje mitisera sa nosa i lica,u pakovanju za nos nalaze se 3 trake,dok u pakovanju za lice ima 3x2 trake. Cena po pokavonju je 1,75e.

6.Essence stay all day puder-o ovom puderu sam vam pisala ovde,jako sam zadovoljna i naravno morala sam ponovo da ga kupim.

7.Maybeline maskara-nisam je do sad koristila pa sam rešila da je isprobam,kupila sam je u Mueller-u po ceni od 11,99e.









8.Ovaj tester je slučajno upao u kadar,pa akomi se bude svideo mozda kupim i sam proizvod,videćemo.

9.Scholl krema za stopala- ovu kremu mi je preporučila jedna prijateljica,kune se u nju,pa rekoh da je isprobam i dam šansu. Sadrži 100ml i cena u dm-u je bila 2,95e.

10.Syoss regenerator- kupila sam ga u Bipi,po ceni od 4,95e a sadrži 500ml.Namenjen je suvoj kosi i pruza joj oporavak.

11.Palmolive gel i crema za tuširanje. Već sam jednu kremu za tuširanje od čokolade potrošila pa sam kupila sebi još dve,da se nađu,a što se tiče gela,on tako popravlja raspoloženje sadrži razna ulja i ja sam oduševljena i delovanjem i samim mirisom. Cena po komadu je bila 1,10e u Bipi.










12.I dođosmo do ovih ne kozmetičkih proizvoda,pa je prvi po redu ovaj lenorov,omekšivač u granulama ili kako već,ne samo da daje dodatnu mekoću vešu već i zaista daje intezivan miris koji zasta traje,oni kazu dve nedelje,ali meni ormar miriše non-stop. meni najlepše miriše ovaj zlatni,a postoje i plavi i roze.Cena mu je bila 5e na sniženju u bipi.

13.Denk mit hvatač boja- ovo mi je tako olakšalo život a cena mu je 1,95 a ima 24 papirića,što znači 24 mirnog pranja veša.

14.Duchesse štapići i tupferi- ovo je nešto sto mi uvek treba prilikom šminkanja ili skidanja šmike,a ovi su mi se pokazali bas lepo,cena štapića je bila 0.85e,a cena tupfera je 0,79 u Mueller-u.

15.Ebelin kapa za tuširanje- svi znamo čemu je namenjena,a bila mi je potrebna nova,sa ovom sam super prošla,kupila sam je u dm-u po ceni od 2,45e.

16.Colgate pasta za zube- meni su ove paste zaista odlične i uvek njih kupujem samo uvek menjam vrstu,prošli put je bila ona bela sa onim listićima(uvek joj zaboravim naziv pa imam problem prilikom kupovine)a sada je u pitanju active ,cena im je 2,35e i nju sam takođe kupila u Mueller-u.








I dođosmo do kraja još jedne kupovne,nadam se da ste uživale.
Napišite mi u komentaru da li ste koristile nešto odovih proizvoda?Da li se među njima krije neki favorit i kakva su vaša iskustva?




                                                                   Do sledećeg čitanja....


                                                                          :-* :-* :-*


You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram