Grip i prehlada u trudnoći

14:35:00



Da,i ovo se dogodilo!Kako su počeli hladniji dani tako su odmah nastupili i virusi.I tačno znam gde sam pokupila virus,jer sam se ovako pazila,porođaj se bliži i nije mi ni na kraj pameti da zabrljam negde,ali...
Kako imam i trudnički dijabetes,morala sam na redovnu kontrolu,a čekaonica prepuna zaraženih,nije ni čudo.Ja ću vam u ovom postu opisati tačne situacije kroz koje sam prolazila,korak po korak,i kako sam h rešavala.

Prvi simptomi su bili bolovi u grlu koji su postali sve jači i jači u roku od par sati.U 
apoteci nisu smeli ništa da mi daju osim ovih Tantum Verde tableta za sisanje,i jesu pomogli malo,ne mogu da kažem da nisu.
Zatim,nastupa malaksalost i bol u kostima,da nisam imala snage da ustanem iz kreveta.Pila sam sigurno 6-7 šolji čaja na dan,sa limunom naravno.

Sledeća situacija je peckanje u očima i osećaj kao da imam tempeaturu,a nemam je.
I dalje ležim,odmaram ali nikako da mi bude bolje.I onda lepo ustanem,nateram sebe da idem da prošetam malo,navučem na sebe više sloja odeće,da se ja lepo premorim i oznojim.
Šetala sam sigurno sat vremena onako dobro obučena i kad sam ušla u stan pravac tuš.Navukla sm najdeblju pidzamu i uvila se jorganima i prespavala sigurno dobra tri sata.
E sada ide najbolji deo! Kada sam se probudila,bila sam "gola voda",toliko sam se preznojila,kao nikad u životu.Ponovo sam otišla pod tuš a osećaj posle toga je bio neprocenjiv. Mogla sam ponovo da se krećem,i nisam ni bila svesna koliko ovo može da pomogne,uvek sam rešavala lekovima i kunem se u fervex,ali sada je konzumiranje istih zabranjeno.

Sledeća faza je zapušen nos,ali tomi nije toliko strašno kao prošla.A i za ovaj problem sam imala keca u rukavu.U šerpicu sa vodom prokuvala sam malo morske soli,malo jodirane,i malo caja od nane,malo od kamilice i napravila odličnu paru i udisala to po 5-10min ispod pečkira,ponovljala nekoliko puta.Ova tehnika mi je jako pomogla i lako otpustila nos i za dan sam i to preživela.

Posledja faza kroz koju i dalje prolazim jeste kašalj.Pijem čajeve i dalje,i nekoliko puta na dan uzmem kašičicu meda sa jako malo vode jer mi to nekako smiri kašalj,a med povlači za sobom i taj sekret koji mi verovatno i izaziva kašalj,i mnogo mi pomaže,i zato ga i uzimam sa malo vode da se ne bi rastopio.


Kako se vi borite sa virusima ovih dana,i da li imate neki savet?

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram