Essence the gel nail polish 37 serendipity

13:38:00













Koliko postova u poslednje vreme od essence-a,ljudi će pomisliti da sam plaćena da pišem o njima,a ja zaista nemam nikakav kontakt,samo mnogo volim njihove pristupačne proizvode.
Danas je na meniju jedan lak za nokte iz kolekcije the gel nail polish .
U kolekciji se nalaze 29 nijanse + baza i top coat.





Ova nijansa je 37 serendipity,ne mogu da definišem boju,definitivno je siva sa primesama nežne lavande,bar meni tako izgleda uživo na noktima.
Prilikom nanošenja mora se skinuti višak sa četkice,jer je malo ređe teksture ali se lepo nanosi na nokat,meni je bilo potrebno u dva sloja da namažem.
Četkica je šira,a na vrhu je zaobljena tj. polukružna,što omogućava precizno nanošenje kod zanoktica.
Što se tiče sušenja,mora se čekati malo više,ali ja tu koristim sredstvo za brzo sušenje,jer zaista ne mogu da čekam.


Ja sam ovaj lak koristila bez baze i top coat-a i zaista je imao super sjaj,a trajao mi je oko 4 dana na noktima,posle toga je počeo polako da se skida.
Proizvod sadrzi 8ml a cena je bila 1,55e u dm-u. 
A sastojci su sledeći: 
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, CELLULOSE ACETATE BUTYRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACRYLATES COPOLYMER, DIPROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE

Posle nekog vremena mogu da uradim update,ukoliko vas zanima,da li je lak promenio gustinu od stajanja,jer se kod nekih lakova to često dešava,dok ima i onih koji ne menjaju teksturu čak ni posle par godina,a o jednom takvom sam pisala ovde .








Da li ste probale neki lak iz ove kolekcije?Kako vi rešavate problem sa sušenjem laka,da li ste strpljive ili imate neki trik?

:* :* :*


























You Might Also Like

6 коментара

  1. Takodje sam jako zadovoljna ovim lakovima i trenutno ih imam u dve nijanse. To su: ,,10 true love'' i ,,11 4 ever young''.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da ti se dopada! A kakvo ti je iskustvo sa nanosenjem i susenjem?

      Избриши
  2. Imam ovaj lak i rado ga nosim u hladnijim danima. Za brže sušenje koristim Avonov sprej za tu namjenu i jako sam zadovoljna kako djeluje. Preporučam ti da probaš ako još nisi :)
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na preporuci. Koristila sam i zaista mi je bio odlican ali trenutno nisam u mogucnosti da ga porucim,tacnoje da dobijem jer nisam vise u Srbiji. Nasla sam mu zamenu,takodje je essence u pitanju. :)

      Избриши
  3. Imam jedan lak iz ove kolekcije i baš sam zadovoljna. Ova nijansa koju si nam ti predstavila je jako lepa, pa ću verovatno i nju uzeti. Što se sušenja tiče, nemam neki poseban trik. Strpljiva sam, pa jednostavno sačekam da se sam osuši. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U super kad imas strpljenja,ja nikda ne mogu da cekam ili umazem to sve ili moram da koristim ove pomagalice.

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram