Olaz regenerist

12:23:00





Ovu lepoticu sam kupila u zamenu za Clarisonic koji se nalazi na mojoj wish listi,koju možete videti ovde. Naravno da nije ni približna clarisonic-u,ali mi pomaže u čišćenju kože,naročito posle skidanja šminke.
Kao što možete videti u kutiji se nalazi aparatić sa dve brzine,četka koja se rotira,dakle,ne vibrira,dve alkalne baterije i sredstvo za čišćenje koje sadrži 20ml proizvoda,što mi i ne smeta jer planiram da kupim nešto drugo.
Oni kažu da  ovaj aparatić ima do 4x bolji efekat čišćenja,nežno uklanja mrtve ćelije kože,i nežno priprema kožu pre nanošenja preparata protiv  starenja,tj. da te supstance mogu bolje da prodru u gornji sloj vaše kože.
Ovaj aparatić koristim oko dva meseca,ujutrru preskočim po nekad,dok uveče koristim redovno.Ono što sam odmah primetila je da mi je koža bila mekša nakon prvog korišćenja.Zatim,kako ima dve brzine,ja sam koristila jaču,što mi sada već ne odgovara i počela sam sa onom nežnijom,tako da smo sada ok.Posle dve nedelje korišćenja pojavile su mi se bubuljice,ali nisam odustajala,jer sam istraživala malo i ta nečistoća sa lica je izbila na površinu,jer je "dubinski" čisti. Sada koliko je to dubiniski to stvarno ne znam,ali u svakom slučaju vidim dobre rezultate.Posle te treće nedelje i bubuljice su nestale,i moja koža je sada nežna i glatka (   :)  :)  :)ova rečenica zvuči kao reklama sa TV-a,ali zaista je tako).
Kupila sam ga u Mueller-u po ceni od 20e,bila je neka akcija. I za taj novac je opravdao moja očekivanja. Znam da postoje i bolje opcije,ali do tad,ja nastavljam da se družim sa ovim mališom.






Da li ste probale ovaj aparat ili neki sličan ovome?
Kako vi čistite svoje lice?


:* :* :*


You Might Also Like

2 коментара

  1. Ovaj sam probala, jer sam student i nemam sebi da priustim Clarsonic. Odlican je za tu cenu, evo ja ga vec 2 godine koristim. :)

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram