Empties #4

13:43:00











Dugo nisam pisala post ovakvog tipa,i baš sam imala želju da se ponovo vratim potrošenim proizvodima i ujedno dam kratke utiske o istim.Primetilasam da ih ni koleginice nemaju nešto u zadnje vreme,ne znam zbog čega,ali prosto uživam u čitanju ovakvih postova,i uzivam kada vidim da sam potrošila proizvod do kraja,što znači da nije bačen novac i to me dodatno raduje!U zadnje vreme se nakupilo dosta,neke sam i zaboravila da sačuvam,a nekim proizvodima je istekao rok pa se pozdravljamo.





Pampers maramice to je nešto što uvek imam u kući i torbi,za hitne slučajeve i bez njih nisam nikako,a tek kad dođe beba,trošićemo još više.
Lipo gel za omekšavanje kože,ovo sam koristila pre "parenja kože" (vodenom param da bih otvorila pore za čišćenje),jako sam zadovoljna ovim proizvodom i ako budem u mogućnosti sigurno kupujem ponovo.
Garnier sredstvo za umivanje lica protiv mitisera,je bilo skroz ok,ali kako mi se koža menja sada trazim nešto za osetljivu kožu,a ovaj proizvod mi je bio ok.
Avon maske za lice,meni su sve odlične,i ja jako volim njihove maske,posebno iz planet spa kolekcije,i dugo traju,i rade svoj posao i mirišu odlično,i mislim da mi one najviše nedostaju ovde. Isto ako budem u mogućnosti da dođem do njih nekako,mislim da ih sve uzimam!
Balea tonik za lice sa puderom,iskreno da vam kažem nemam predstavu čemu služi taj puder,ali znam da je posle dve nedelje došlo do odvajanja,taj puder ili šta već je sišao na dno,i bilo je mnogo ružno,tako da sam bacila tj prosula sve iz boce i htela da bacim u kantu pa se setih da je bolje da sačuvam pa da podelim svoje iskustvo sa vama,ali miris je bio fantazija,malina u eksploziji,stvarno šteta,mozda porade malo na formuli,bilo bi super.






Fa kremasti gel za tuširanje,tokom leta je bio odličan,i možda uzmem opet,sve zavisi jer što se tiče gelova,kupki i td. volim da experimenitišem,nije uvek isto.
Rexona dezodorans,moji omiljeni i neprevaziđeni,neka priča ko šta hoće,ali oni mene najbolje štite od neprijatnih mirisa već duži niz godina,i nema im zamene.Znam da postoje "zdravije"  varijante ali jedna je rexona :)
B.U. dezodorans sam dobila ok je ali nije kao rexona,i potrošila sam ga,doduše teško,ali eto...
Arabian nights losion za telo,njega sam isto dobila,mislim da je u Bipi kupljen,nisam sigurna,nije bio neki miris,bar se meni nije dopao,ali mi je koža bila zaista nežna i hidrirana,ne verujem da ću ga ponovo kupiti zato što je bio u setu,i nisam ih nigde našla,a nije me toliko privuklo da bih kupila ponovo. 




Schwarzkopf šampon za kosu sa fito-kofeinom,je šampon koji me je zaista oduševio,kosa mi je bila tako sjajna posle njega i kao da dubinski pere,baš mi se dopao i ako naletim na njega ponovo kupujem.
Pantene maska za kosu mi je bila ok,ali našla sam sebi bolju,o njoj sam malo pisala ovde,ne verujem da ću je ponovo kupiti.


Oriflame giordani gold puder,je bio jedan od mojih omiljenih dok sam bila dole,ostao mi je malo i na kraju mu je istekao rok pa se pozdravljamo.
Astor ruž za usne,imam ga previše dugo,i sa njim se pozdravljam,nije mi bila neka nijansa,dobila sam ga,i njemu je prošao rok.
Bipa ruž za usne,ne znam tačno kako se zove ova kolekcija,takođe sam dobila na poklon i nikako mi se ne dopada nijansa,i istekao je rok,tako da ... bye,bye!
Essence tečni ajlajner,su definitivno moji favoriti njima se stano vraćam,oni meni nekako imaju veći pigment i od ovih gel ajlajnera i onih kao marker,ovi su mi najblji i četkica mi super odgovara. Sada sam uzela od nekog drugog brenda,isprobavam pa vam javljam utiske i za to.
Avon super shock gel ajlajner,bio je ok ali već sam rekla šta mi je najbolje,nisam ga puno koristila,osušio se i mi se pozdravljamo,i neću definitivno da ga kupim,samo iz razloga što ne volim ajlajnere takvog tipa.
Avon BB krema,bila mi je super,mnogo smo se lepo družile,potrošila sam je i tako mi je stajala ta tubica dugo,dugo dok nisam malo reorganizirala make  up i jako mi je žao je više nemam. Ponovo bih je kupila.Ovim proizvodom i završavam post.Nadam se da ste uživale!





                               Da li vam nedostaju ovakvi postovi,šta vi trošite u poslednje vreme???





                                                                             :* :* :*

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram