Salata sa tunjevinom (maternity craving)

11:02:00




S obzirom na moje drugo stanje,imam ogromnu potrebu da jedem tunjevinu u velikim količinima,i to najviše u kombinaciji sa crnim lukom, kuvanim jajima i limunom,ostalo uz to je dodatak,ovo je osnova.
Ideja za ovaj post je samo "kvrcnula" dok sam po ko zna koji put pripremala ovu salatu da bih zadovoljila svoje trudnicke želje,zato zanemarite kvalit slika,bitan je ishod. :-)

Nije potrebno puno vremena,lako se priprema,a i ukusna je (bar meni).

Priprema: U činiju stavite iseečenu iceberg salatu(kako vi volite,na kockice,rezance,šire trake,sve zavisi od vas),kukuruz šećerac,masline(cele ili u mom slučaju isekane),tunjevinu(ja sam koristila rio-mare u ulju,tako da nisam imala potrebu da dodam dodatno,a većinu sam predhodno ocedila),crni luk isečen na kockice,malo soli,bibera,limunov sok i majonez.Nemam neke mere,sve stavljam po ukusu i meni dovoljnoj kolicini.Na slici je porcijja za dvoje,i pošto moj muž ne voli sa kuvanim jajima, onda ih i nema.Takođe,volim da skuvam neku pastu,uglavnom su to pene,pa i njih ubacim u činiju,ali nije bilo samo za mene tako da smo se odlucili za ovu varijantu.U principu,možete dodati ili oduzeti u zavisnosti šta volite ili ne volite!

Javite mi koje su vaše trudničke žudnje,i ako napravite ovu salatu pošaljite mi sliku na instagramu?!

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram