My manicure routine

14:16:00


Kako sam skinula gel,zbog trudnoće,vratila sam se lakovima i svojoj standardnoj manikir rutini.Gel sam imala više od sedam godina i MORAM da naglasim,ono što mnoge devojke misle da posle gela nokti moraju da budu uništeni,NIJE ISTINA!Bitno je  gel lepo ukloni (da se ne "pretupija" nokatna ploča) i da se posle toga naravno na pravilan način neguju. Ukoliko mislite da nećete uspeti same da skinete gel,obratite se stručnom licu,vredeće.Na slici ispod su prikazani nokti posle skidanja gela,a ja ću vam u nastavku napisati korak po korak kako ja negujem svoje nokte.




1.Korak  je oblikovanje noktiju (ili ako je potrebno kraćenje,što u ovom slučaju jeste,onda i to :D ).Oblikovanje najviše volim da radim sa ovom metalnom turpijom ili staklenom(koju sam izgubila ): ).Najbolje je turpijati u jednom smeru,nikako ne napred-nazad,da ne bi došlo do krzanja.



2.Korak je potapanje,da bi se zanoktice opustile,a u ovu posudicu za manikir ja stavljam bebi šampon ,malo morske soli,i koju kap eteričnog ulja(po želji).



3.Korak je poguravanje zanoktica,jako bitan korak.Ja koristim ovaj metalni gurac,navika.Dobri su i drveni i plastični,sve zavisi kako vama odgovara.



4.Korak je seckanje zanoktica,ALI samo onih koje ne mogu da seuklone guracem,iskrzane su,nikako ne seći sve jer će pojavljivati kasnije u mnogo većem broju,a da ne pričam o povedi koju možete da naneste sebi. Moje cangle su iz Alexandar Cosmetics i jako sam zadovoljnja,i gurač je takođe od njih.



5.Korak je poliranje nokatne ploče,da se skinu sve one neravnine,a i nokti posle toga imaj jako lep sjaj.Ovo je ona turpija sa 3 strane,stvarno se ne sećam koji je brend  pitanju jer sam je kupila na sajmu kozmetike.A mnogo je dobra i baš mi je žao kad ova bude prestala da bude za upotrebu,ne znam gde bih mogla da je nađem.Ako neka od vas ima preporuku za dobru turpiju za poliranje neka piše!!!

  


6.Korak umesto baze za nokte nanosim EVELINE 8in1 lak za jačanje nktiju,u dva sloja.Znam da se on ne koristi tako,ali meni se pokazalo kao odlična baza i lak traje duže.







7.Korak je naravno lak,izabrala sam CATRICE 02 NOIR ROUGE takođe nanosim u dva sloja ,pošto se baza predhodno lepo osušila.






8.Korak je nanošenje top-coat-a,njega nanosim jednom sloju,takođe kada se predhodni sloj osušio. Ovaj top-coat je MOYRA koji ima zaštitu od UV zraka i sija na UV svetlu,što mene mnogo raduje :)






9.Korak je essence express dry drops  sa bademovim uljem,iskreno meni se bolje pokazao AVON sprej za brzo sušenje laka,ali ga ovde  nažalost nema.






10.Korak kada se lak potpuno osuši nanosim Pronails ulje za negu zanoktica,i njega nisam uspela ivde da prnađem,a pri kaju je. Ulje lepo umasiram na zanoktice i ostavim da upije.






11.Korak i poslednji je nanošenje kreme za ruke a Kamill je moja omiljena krema kako sam se preselila ovde.Ova je za negu ruku i noktiju,i stvarno je odlična.Mislim da sam za godinu dana potrošila sigurno 5 tubica,a ova ima 133ml.







Nadam se da sam vam dopada moja manikir rutina,a vi u komentaru ispod pišite vašu,u čemu se razlikuje i da li imate neki savet da ja nisam navela!?

Do sledećeg mackanja...  :* :* :*













P.S. ZA OVE FOTOGRAFIJE SE POSEBNO ZAHVALJUJEM MOM DIVNOM MUŽU,KOJI ZAISTA NE ZNA NIŠTA O FOTOGRAFIJAMA ALI JE BIO DIVAN I POMOGAO MI JE,BIO SAT VREMENA I DUŽE PORED MENE DOK SAM SREĐIVALA NOKTE,A SVI ZNAMO KOLKO MUŠKARCI NEMAJU STRPLJENJA KADA SU OVAKVE STVARI U PITANJU. <3 p="">

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram