July Favorites

18:00:00



Uopšte mi nije bilo teško  da odaberem favorite za ovaj mesec jer sam zaista dosta toga isprobala kako imam više slobodnog vremena,i mogu vam reći da sam bas uživala.
Svaki dan neki novi proizvod,što dekorativa,što preparativa,a ovo su oni koji su se izdvojili kao moji favoriti za ovaj mesec:
SYOSS  ceramide complex
Šampon za kosu koji me je oduševio posle prvog pranja,kosa mi je bila tako glatka i sjajna i odmah sam se zaljubila u ovaj proizvod. Namenjen je obnavljanju vlakna kose,povecava jacinu kose i do 10x,pretvara slabu i lomljivu kosu u prelepu i jaku gde se slažem u potpunosti,moracu i balzam i masku iz ove kolekcije da kupim i to vrlo uskoro.

NIVEA SUN 
Što se tice zaštite od sunca Nivea je moja omilljena krema svih vremena,a tek taj čuveni miris kreme za sunčanje koji me prati od detinjstva... ne procenjivo! Uz pakovanje SPF20 od 250ml na poklon sam dobila jedno mini  SPF30 od 50ml i to po ceni od 8e u Mueller-u.

Kamill
Krema za ruke i nokte sa ekstratom kamilice koja je oko1-2e , učinila je moje ruke ovog meseca totalno negovanim a potrebna je minimalana količina proizvoda za nanošenje. Stvarno sve preporuke.

OGX keratin oil
Još jedan proizvod za kosu koji sam uzela po super ceni,tretman sam platila 4e a standardna cena je 8e.Tretman je obogaćen keratinskim proteinima i arganovim uljem a pomaže jačanju kose i sprečava pucanje krajeva,takodje ima jak miris ali potpno prijatan. U klekciji postoje još i šampon,regenerator kao i ulje sa pumpicom.

essence lipliner
Ove olovke sam koristila samostalno i nisam mogla da se odlučim za jednu nijansu,pa vam predstavljam tri meni omiljene
05soft berry 
06satin mauve
11 in the nude
Definitivno ceo mesec bez karmina,sjajeva,tecnih karmina .....NIŠTA !
Samo ove olovke,i skroz su mi ok zamena za neki mat ruž .

essence liquid eyliner
Ove ajlajnere koristim više od godinu dana bez zamene,jer mi odgovara četkica i nisam se ni potrudila da kupim neki drugi kada sam našla sebi savršen. Ovaj je vodootporan i brzo se suši,što mi odgovara kada žurim negde.

LOREAL Skin Perfection
Lagana formula,prijatan miris,odlična hidratacija,nisam dugo koristila tako dobru kremu i naravno da se našla među favoritima. I brzo upija,što mi je jako važno za ove tople dane i moje drugo stanje.

MAYBELLINE AFINITONE 
Odlična pokrivenost i ceo dan traje na licu. Namenjen je svim tipovima kože i sadrži vitamin E. Imala sam oko dve nedelje neke fleke po licu i po koju bubuljicu,verovatno zbog trunoće,ali ovaj mališa je to sve lepo krio,tako da se družimo svakodnevno.



I to je to sto se tiče favorita za ovaj mesec,da li imate neki favorit iz moje kolekcije favorita ili ipak imate neke svoje ?Ako imate, koji su?


Do sledećeg čitanja,uživajte u mackanju!





You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram