Flormar Deluxe Cashmere Stylo lipstick

16:27:00





Kako letnji dani još uvek traju,doduše mučno,ali traju,kod mene su neizostavne ove jake,letnje boje,što na noktima,odeći tako i na licu.
Iz ovog razloga i jesam kupila ovaj karmin,jer mi je trebala neka ovakva nijansa za ove vruće dane.
Nijansa je DC34 Think Pink i uz ovu nijansu postoje još 10 nijansi.
Dolazi u vrlo elegantnom pakovanju,dobrog kvaliteta.Ima jaku pigmentaciju što i oni naglašavaju,zaista je potreban samo jedan sloj.
Što se tiče teksture,malo je teža,i iz prve sam mislila da je mat karmin,ali nije davao u potpunosti taj efekat,a opet nema ni neki glosy efekat,iako oni to tvrde,ili je to mozda samo do ove nijanse.
Sadrži kompleks orhideje,shea butter kao i cacao butter,pa samim tim i štiti usne,hidrira i čini ih glatkim. Trenutno imam problem sa jako isušenim usnama,pa mi je ponekad potreban dobar piling i hidratacija pre nanošenja ovog karmina,u suprotnom, to izgleda jako ružno i mislim da je to baš zbog tog pigmenta koji ima ovaj karmin.
Meni se ovaj karmin nije pokazao kao jako dugotrajan,ali mi to i ne smeta nešto,tako da sam zadovoljna na ovom polju,a i ima prelep miris nekog šumsog voća.
Kupila sam ga u Beču i ovde je bio oko 5-6e .Neki generalni utisak je ok,nisam ni oduševljena,a nisam ni razočarana.Na skali od 1-10 dajem ocenu 8.













Da li ste probale neki karmin iz ove kolekcije,koji su vaši utisci?



You Might Also Like

2 коментара

  1. Wow, stunning lipsitck.
    Love it.
    P.S Would you like to follow each other?
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    ОдговориИзбриши
  2. dopada mi se nijansa mislim da j odlicna za ovaj period godine :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/kylie-lip-kits-true-brown-k-and-dolce-k.html

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram