Essence stay all day 16 h

10:00:00






Kada sam kupovala ovaj proizvod,uzela sam ga kao puder za svaki dan,i iskreno nisam očekivala ovoliku pokrivenost.Mislila sam da je jako blag,mozda blaže i od BB kreme,međutim,iznenđenje!
Ima srednju pokrivenost ka visokoj i to baš,ali ga ja mešam sa kremom za lice jer mi  stvarno nije potrebna tolika količina za svaki dan,i što je dovljna mala količina,samo mora lepo da se blenda,zbog gustine.
Nisam nosila duže od 8 sati na licu,ali meni se nije pomerio,što me je dodatno oduševilo,jer je jeftin a generalno NISAM OČEKIVALA ovoliki kvalitet i dugotrajnost i pokrivenost,a i matirajući je,tako da je super i bez kreme,ali kao što rekoh,trebalo mi je nešto blaže,pa je to razlog zašto sam ih kombinovala.
Pakovanje je zaista odlično,na pumpicu,i daje dovoljnu količinu za jedan pritisak(u mom slučaju),proizvod sadrži 30ml,dermatološki ispitan,a cena je bila 3,75e kada sam ja kupila.U kolekciji postoje 4 nijanse:
Nr. 10 soft beige
                               Nr. 15 soft creme (to je moja nijansa)
Nr. 20 soft nude
Nr. 30 soft sand

Sastojci:    AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, BUTYLENE GLYCOL, CYCLOHEXASILOXANE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, BORON NITRIDE, SODIUM POTASSIUM ALUMINUM SILICATE, MICA, CAPRYLYL GLYCOL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PROPYLENE CARBONATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SILICA, PARFUM (FRAGRANCE), ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, COUMARIN, LIMONENE, LINALOOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)

Proizvod nanosim prstima,pa onda blendam ebelin make-up blenderom,koji sam predhodno nakvasila,tako mi se najbolje pokazalo nanošenje.Probala sam četkom za puder,ali ostaju tragovi,i ubeđena sam da je to zbog gustine pudera.
 Kao jedinu manu,a savet za vas, ukoliko kupujete ovaj proizvod,lepo testirajte nijansu,jer su boje dosta tamnije od očekivanog da ne bi ste pogrešile kao ja. Sada imam jednu mnogo tamniju nijansu,ali mešam je sa drugim puderom pa to ispadne ok za neku večernju šminku.
Dakle,ocena od 1do 10 za ovaj proizvod bi bila 9,zaista,nijanse su tako tamnije nego inače,mora se testirati na licu pre kupovine,a za ostalo sam jako zadovoljna i preporučujem ga svima.


Da li ste koristile essence stay all day,kakvi su vaši utisci?


You Might Also Like

4 коментара

  1. ja sam zadovoljna sa njima i mislim da cu kupiti ovaj puder, po opisu mislim da bi mi odgovarao u [potpunosti!
    ako zelis pogledaj moj post mozemo se i zapratiti :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/08/pastel-olive-layer-dress-and-new-bag.html

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ga probala, ali sam bas iznenadjena koliko deluje dobro, moracu da ga probam. :)

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram