Borba protiv strija

20:13:00

Kako sam saznala da sam trudna,ja sam počela sa negom kože,da ne bi došlo do nastanka strija.
Trenutno sam petnaesta nedelja trudnoće,i svakodnevno se mackam (ujutru i uvece) losionima i kremama za telo,najobičnijim iz drogerija i parfimerija...aaaaali....naravno u kombinaciji sa parafinskim uljem koje možete kupiti u bilo kojoj apoteci.




Tu "tajnu" je samnom podelila jedna poznanica pre par godina,kada nisam ni pomišljala da će mi to trebati,i to je tako ostalo negde u mojoj podsvesti,sve do dana kada sam saznala radosne vesti! :-)
Onda sam,naravno,počela odmah sa prevencijom dok ne pronađem proizvode namenjene baš za ovaj "problem".
Bila sam prisutna u obe njene trudnoće,gde je u drugoj,čak,nosila blizance i prošla bez i jedne,jedine strije.Možda to zavisi i od kože,mada,ja već imam strije od pre (posledica naglog gojenja u pubertetu), što znači da sam sklona istim. Bar se nadam da se neće pojaviti nove (za sad nisu),a jesam se ugojila par kilograma.
U razgovoru sa jednom drugaricom koja radi u jednoj farmaceutskoj kući, ovde u Beču,došla na tu temu,gde mi je preporučila ELANCYL preparat koji dolazi iz francuske,koji su koristile njene rođake i kažu da su prezadovoljne,i tako reših i ja da mu dam šansu.




Trenutno koristim prvu tubicu pa je još rano za utiske,ali svakako će ih biti u nekom od narednih postova,a ono što mogu da vam kažem kao neki prvi utisak je da je intezivnog,ali prijatnog mirisa,i da je tekstura kao neki blagi losion za telo,vodeni,dakle,uopšte nije masna,i jako brzo upija,što mene apsolutno fascinira!
Pakovanje je od 150ml a ja sam ga platila oko20€







P.S. Imam potrebu da se obratim svim mojim dragim čitaocima i da  se izvinim što me nije bilo tako dugo jer se u mom životu desio totalni preokret.
Razne stvari su se tu izdešavale i sada živim drugačiji život,u drugoj državi,udata sam i trudna :-)
Bilo je potrebno oko dve godine da sve dodje na svoje mesto,da pronađem svoj mir, i da ja ponovo budem ja.
Sada smatram da mogu da pružim kvalitet mom pisanju,za koji neću da obećam da će biti redovan (slatke obaveze koje me čekaju :-) ) mada,možda uspostavim balans ,ali kad osetim potrebu rado ću pisati.



Kako se vi borite sa ovim "problemom",koje mi proizvode vi predlažete i da li ste koristile nešto od pomenutih?

Do sledećeg čitanja,uživajte u mackanju!




You Might Also Like

2 коментара

  1. Анониман17. јун 2016. 13:24

    Odlican post za sve one koji se bore protiv strija. A zelela sam nesto d ate pitam s' obzirom da si napomenula da si kao tinejdzerka imala strije zbog naglog gojenja. Ja imam 13 (sad cu 14 godina),i imam strije na kolenima,ali meni se to desilo izgleda zbog naglog rasta, i da napomenem samo da nisam imala problema sa kilazom,podosta sma i mrsava. Kkao si ti to resavala u svojim tenejdzerskim danima,i da li imas nesto da mi preporucis? :) Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ja bih ti preporucila ovu prirodniju varijantu parafinom,ali je najbolje da se posavetujes sa dermatologom. :-*

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram