New in #7

19:47:00

Nisam bila nešto vredna ovih dana,što se pisanja tiče,ali jesam u neki privatnim stvarima… Zato su mi se i nakupili ovoliki noviteti,pa ne bih ja tu mnogo dužila, kao i uvek,  :-) da krenemo sa bitnim SITNICAMA 





11103918_10153195015539419_1228064809_n

  1. Palmolive naturals– krema za tuširanje sa bademom meni omiljena od njih,ovaj miris obožavam,dolazi u pakovanju od 650ml, cena je oko 400 din.
  2. Palmolive naturals- šampon za kosu sa citrusnima,miris osvežava,namenjen je za volumen kose. Pakovanje je od350ml,a cena oko 250 din.
  3. Garnier- balzam za kosu sa 5 vrsta nekih biljčica,ali je na italijanskom pa ne bih znala koje su,osim limuna i eukaliptusa…namenjen je normalnoj kosi,dolazi u pakovanju od 200ml,a cena takodje oko 200- 250 din.
  4. Herbal Essences- balzam za kosu,sa ekstratom kokosa,predivan miris,namenjen je suvoj i oštećenoj kosi,pakovanje je takođe 200ml,kao i cena do 250 din.
  5. Dove- losion za telo za veoma suvu kožu,doalzi u pakovanju od 400ml a nema je oko 400 din.
  6. Avon Incandessence- losion za telo,on je bio u setu sa parfemom i koštao bi me 10 din,ali ja to naravno nisam uradila,i platila sam ga oko 750 recimo,sto je stvarno previše,ali dobro,greške se dešavaju,pakovanje je od 150ml  :-)  pa vi sad vidite 







  1. Tesori d Oriente- aromatični parfem sa mirisom kineske orhideje,boca je 100ml,ovaj parfem koristim jako dugo,miris mi je odlican,cena je bila 499 din
  2. Tesori d Oriente- dezodrans,njega nisam koristila pre i jedva čekam da dođe na red za testiranje :D Boca je od 150ml a cena je 239 din.
  3. Avon naturals-  tonik za lice,koji nisam koristila ranije,uzela sam ga po baš jeftinij ceni od 120 din recimo,pakovanje je 100ml, i njem u se jako radujem da vidim kako odgovara mojoj koži.
  4. Avon solutions- krema za predeo oko ociju takodje prvi put je uzimam,bila je na nekoj akciji oko 300 din,pakovanje je od 15ml.
  5. Avon Plane Spa- sprej za posteljinu,ovo sam već koristila i oduševljena sam,imam ga u zalihama :D, boca je od 100ml, a cena je oko 500 din.
  6. Avon Planet Spa- bazlzam za usne,predivan je jedan sam već potrošila,i zaista je odličan,savršeno neguje usne kao  zanoktice.Pakovanje je od 10g,a cena oko 300-400 din ,u avon-u se to uvek menja.






  1. Avon- mleko za skidanje šminke,dolazi u pakovanju od 150ml a cena mu je sada u brošuri 299din.
  2. MAYBELLIN- affinitone tečni puder za lice sa vitaminom E,uzela sam ga u Lilly drogeriji po super ceni od 459 din,a dolazi u pakovanju od 30ml.
  3. NYX- olovka za usni u nijansi deeppurple 808, sadrzi 1g proizvoda,bojom sam oduševljena,a cena je 367din. NYX proizvode možete naći u Alexandar Cosmetics-u.
  4. Essence- lak za nokte,dobila sam ga od drugarice,ne znam mu cenu ali bih rekla da nije više od 200din,sadži 8ml proizvoda .
Šta bi ste voleli da vidite u recenziji od  ovih proizvoda,i da li ste vi koristili nesto od ovog i kakvi su utisci?

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram