New in #6

12:40:00




Došlo je vreme za moj prvi post o novitetima,u ovom mesecu a i godini,kao i na blogu. Neke proizvode sam dobila na poklon od rodbine iz inostranstva,a neke sam ja kupila.



Palmolive Naturals šampon za dugu i sjajnu kosu od masline,dolazi u pakovanju od 350ml, dobila sam ga na poklon,ali raspitala sam se za cene i ona je negde oko 250 din.
Palmolive Naturals gel za tuširanje,takođe, na bazi maslina, 650ml,cena je oko 400din.
Oriflame sprej za stopala,koji zapravo koristim za obucuću,i ne menjam ga. Pakovanje je od 250ml,a cena mu je 629din,ja sam ga kupila na nekoj akciji za 250din.
CK One losion za telo,naravno dobila sam na poklon,mislim da je oko 20e, a pakovanje je od 250ml. Miris je fantastičan!
Balea Krema za ruke sa mirisom manga,takođe miriše fantastično i dolazi u pakovanju od 100ml,cena je oko 200din.


Cala četkica za senčenje 76515 kupila sam je u Alexandar Cosmetics-u ,cena je 310din.
SYNCHRO line manikir klešta 0605 nešto što je meni neophodno,zbog posla kojim se bavim,i naravno odlične su. Takođe su iz Alexandra i cena je 524din.



GALAXY turpije za nokte,u granulacijama od 150/15 i 180/180 i one su kupljene uAlexandru i cena im je 88din po komadu.




AVON Ultra Glimmerstick olovke za usne kao poslednje od noviteta, uzela sam ih u 4 nijanse, pink cashmere,true red,pink bouquet i nude. Svaka je 0,28g,a cena po komadu iznosi 349din.
Jedva čekam da isprobam ove stvarčice,neke već jesam,nisam mogla da odolim. Već imam u planu neke proizvode za recenziju.


Da li vi imate želju da čitate više o nekom proizvodu iz mog New In-a,i koji su vaši noviteti za ovaj mesec?













You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram