Moj prvi utisak SUPRIME OILS tretmana za kosu!

19:33:00

Ovaj dvofazni tretman za kosu u spreju dolazi iz Avona,koji me je privukao svojim sastavom,koji sadži 5 vrsta ulja. Uzela sam ga kao DEMO proizvod(proizvod koji ce se naći u sledećoj brošuri,koju Avon Dame mogu poručti unapred kao demonstracioni prozvod,da bi potencijalni kupci mogli da ga testiraju lično)a proizvod će se naći u narednoj brošuri C3. Tretman se sastoji od ulja makadamije,ulja semena kamelije,badema,ulja semena grožđa,marule kao i Nutri 5 kompleksa. Miris je prijatan sa tragovima orjenta. Koristi se tako što se promućka pre svake upotrebe,a moze se koristiti više puta u toku dana,na suvu ili mokru kosu,sa raščešljavanjem od korena do krajeva kose. Tretman je namenjen za jačanje kose i pružanju sjaja. Moj prvi utisak je da miris traje dugo na kosi,da joj zaista daje momentalni sjaj(bar je tako kod mene,ne izgleda beživotno),a što se tiče samog jačanja,to ću svakako morati još da testiram,ipak ga koristim nedelju dana. Proizvod dolazi u  plastičnoj boci sa raspršivačem od 100ml (što mi se dopada jer boca može da se iskoristi kasnije), cena će biti od sledeće brošure 399din uz bilo koji poručeni proizvod. Takođe,ovaj proizvod nije jedini u ovoj kolekciji,postoje još i šampon za kosu,2u1 balzam i maska za kosu kao i intezivni tretman za korišćenje jednom nedeljno. Ja sam zadovoljna učinkom ovog proizvoda i nastaviću i dalje ga testiram,i nadam se da će mi pomoći i oko jačanja  jer u poslednje vreme imam problem sa opadanjem kose. Da li bi ste probale ovaj proizvod i da li koristite neki sličan?

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram