Deborah Mirror Glow ruž za usne

12:17:00



Nikada nisam ni pomišljala da kupim sebi neki ruž braon (i slične nijnase)boje,niti sam ih probala po parfimerijama i drogerijama. No, ipak sam postala vlasnica jednog takvog,jer sam ga dobila na poklon pre godinu i neki mesec od tetke. Cena je oko 20 i neki €, ne znam da li ga ima u prodaji,jer kod nas nisam našla,ali tada je bila ta cena,od prilike,jer ponavljam dobila sam ga. :)
Dolazi u luksuznom pakovanju zlatno-bež boje,lakom za korišćenje. Izgleda znatno tamnije,u odnosu kada ga nanosite,i  jako je  lagan i lako razmaziv.



Ruž je u nijansi 02 Mirror Glow kolekcije,kako i sam naziv kaže daje sjaj usnama,i neguje usne,i dok ga nosim zaista imam utisak da je neki balzam na usnama a ne ruž. Što se tiče postojanosti,mogu reći da je neka srednja ,ne skida se odmah ali ne može da traje ceo dan kao neki. Miris je jako prijatan,blag,što mi se jako dopada.






Što se tiče same boje,dopada mi se iako sam imala predrasude,jednostavno,mislila sam da nece odgovarati mom tenu,ali sam se prevarila. (Ne znaš dok ne probaš!) Ovaj ruž bih definitivno kupila ponovo,kao i u drugim nijansama. Ako neka zna gde se mogu naći,neka mi javi jer ja zaista nigde nisam našla ovu kolekciju.

Da li ste i vi probale neki od ovih ruževa,kako vam se dopadaju?


You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram