Summer make-up

23:11:00

Leto je moje omiljeno godišnje doba,i uživam u suncu i plazi. Kada nisam u mogućnosti (kao sada) da idem na more ,tu su bazeni kao spas.
Još jedna stvar koju obozavam u ovom periodu, jesu boje. Leti su uglavnom najvise viđene smele odevne kombinacije,kao i šminka.
Nemam neki standardni make-up i da samo to nosim,uvek je nesto drugačije,ali uglavnom je to primetna kombinacija.
Danas sam se igrala bronzanom i plavom bojom, kao dnevna varijanta,a za noćnu bih verovatno dodala ajlajner.

Evo i spiska šta sam koristila:




  • Avon ideal luminous highlighter
  • Avon perfect kiss ruž u nijansi Pink wink
  • Yves Rocher četikicu za rumenilo
  • Avon četkicu za ajlajner (koristila sam za nanošenje ispod oka)
  • Avon četikicu za obrve 
  • Avon četkicu za senku
  • Oriflame olovku za oči Blue Lagoon
  • Golden Rose olovku za obrve No. 306
  • Avon Supe SHOCK gel ajlajner u nijansi Flash
  • Avon ideal flawless BB Kremu u nijansi Medium Beige
  • Avon Aero Volume maskara







  • NYX Paleta "All I ve  Ever Wanted"  koju sam označla brojevima da biste videle koje sam tačno nijanse koristila,a nešto više o ovoj paleti možete videti ovde .









I evo i finalnog izgleda!


Kako vam se dopada moj letnji make-up?
Koja je vaša kombinacija?


:-* :-* :-*



You Might Also Like

1 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram