Giveaway #2

00:08:00


Drage moje došlo je vreme za jedan mali GIVEAWAY! Bliži mi se rodjendan,pa sam rešila da počastim jednu od vas ,i to inat starosti, poklanjam jednu divnu kremu protiv bora!
Zbog nedostatka vremena,ne mogu da obećam,ali potrudiću se da obradujem i neke od vas, malo mladje,sa još jednim nagrađivanjem,odmah nakon završetka ovog!

Krema koju poklanjam je AVON  ANEW Ultimate 7S dnevna krema SPF 25(UVA-UVB).









Krema je hipoalergijslka,namenjena ženama 45+,štiti kožu sa SPF 25.
Deluje tako što popunjava bore,čini kožu elastičnijom i mekšom,na izgled i dodir.
Nanosi se na lice i vrat,svakog jutra,a može i uveče,na čistu kožu.
Dolazi u luksuznom zlatnom pakovanju od 50 ml



Uslovi za učestvovanje su:
  •  Da Like-ujete moju FACEBOOK stranicu
  •  Da me pratite putem GFC-a
  • Da podelite objavu putem FB-a
  • Da u komentaru ispišete ime,prezime i e-mail adresu na koju vas mogu kontaktirati ukoliko budete izvučene


*Pravo na učestvovanje imaju sve čitateljke iz Srbije,SVIH UZRASTA, ukoliko žele nekome da poklone kremu,jer smatram da ne bi koristile kremu koja ne odgovara njihovom uzrastu!



*Krema nije sponzorisana,sama sam je kupla u ovu svrhu!


GIVEAWAY se završava 01.08.2014. a ime dobitnice objavljujem baš na moj rodjendan 02.08.2014.
Dobitnica će biti izvučena putem RANDOM-a i objavljena na mojoj FB stranici . 


                                                     Hvala na učestvovanju i srećno!

                                                                      :-* :-* :-*


You Might Also Like

11 коментара

  1. FB- Marie Ilic
    GFC - marie ilic
    Marija Ilic - masacz48@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. fb: Suzana Petrovic
    gfc: suzana
    suzanasezovem@yahoo,com

    ОдговориИзбриши
  3. FB:Jovanka Calija-Skoro, mail jelena2810@hotmail.com, posto ne vidim opciju za gfc pratim te preko bloglovina i g+ kao Jelena Skoro

    ОдговориИзбриши
  4. Fb: lolin svet
    Gfc: lolin svet
    lolinsvetbeograd@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. FB Milena Vasić

    Pratim te preko Bloglovina i Google +

    mail milenamicavasic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21. јул 2014. 20:41

    SRECAN RODJUSSSS
    JELENA NIKOLIC
    j.nikolic91@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Branka Vujčin crvenkapa06@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман23. јул 2014. 21:28

    Jelena.Kosanov
    jelena.kosanov@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala na darivanje!
    FB: What comes next?
    GFC:venn ned
    podelila sam:https://www.facebook.com/whatnextblog/posts/276946139179302
    venn.ned at gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Jovana Pajic
    jovana.pajic@yahoo.com
    gfc : Deep-IN-love
    podelila : https://www.facebook.com/jovanicaa.mala/posts/713512715380955

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram