Empties #3

17:55:00

Ponovo sam nakupila dosta proizvoda,pa je  to i najveći razlog što  je baš ovaj post namenjen ovoj temi!
Da  ne bih mnogo dužila...počnimo! :D







Avon šampon za kosu sa arganovim uljem-malo je bolji od ostalih avonovih šampona ali za cenu koja je tada bila i više nego povoljna,dobro je koristio,ali nisam oduševljena. Možda bih ga ponovo kupila.
*Kataloška prodaja
Yves Rocher Anti-Age revitalizing šampon za kosu- divnog mirisa,dosta je gust i kosa je prelepa i mekana posle svakog pranja,a nije ni skup. Definitvo bih ga ponovo kupila. 
*Kataloška prodaja 
Yves Rocher gel za tuširanje (vanila)- Prelepo mirise ,intezivan miris i posle tuširanja! Definitivno kupujem ponovo!
*Kataloška prodaja
Cien gel za tuširanje (limeta)- Super osvežavajuci miris ,baš za ove letnje dane,dobila sam na pokon iz inostranstva,tako da ne znam gde se moze kupiti, ali mislim da ga nema kod nas.
Avon naturals sprej za raščešljavanje kose- Nisam uopšte zadovoljna ovim proizvodom,nije ni imao neki lep miris,niti je radio svoj posao.Nikada ga ne bih ponovo kupila.
*Kataloška prodaja
Avon sprej za zaštitu od toplote- Ovim proizvodm sam zadovoljna,primetila sam razliku posle korišćenja druge bočice,kosa mi je manje suva,definitivno pomaže,ima lep miris,i nastaviću da ga kupujem!
*Kataloška prodaja
Genera sredstvo za ispiranje usta-Nisam oduševljena ima mnogo boljih. 
*Dostupno u Lilly drogerijama









Seventh Heaven parfem- je kopija Armani Code koji obozavam i baš sam ga slatko koristila,zadovoljna.Kupila bih ponovo ali ga više nema .
*Lokalna parfimerija
Reese Witherspoon Avon toaletna voda- prelep misris,imala sam ga dugo i čuvala,uvek to radim sa parfemima,pa sam rešila da ga potrošim jer ih ima dosta! Kupila bih ga ponovo.
*Kataloška prodaja
Tomorrow Avon parfem- ova  kolecija je  najbolja, imaju jos Today i Always i ne mogu da odlučim koji je bolji! Fantastični!
*Kataloška prodaja
Oriflame pure nature- dnevna i noćna krema ,idealne za leto nisu teske i imaj divan miris nara! Kupila bih ponovo.
*Kataloška prodaja
Avon maskare- zadovoljna sam ,obe su radile super svoj posao,i jako su bile povoljne kada sam ih kupila. Ponovo bih naručila!
*Kataloška prodaja
Golden Rose pucketavi lak za nokte-  Bio mi je super,ali uvek saam imala gel na noktima tako da nisam uspela da ga potrošim ! :( 
*Lokalna parfimerija
Avon bazami za usne(1.Čokolada 2. Šumsko voće)-  Nemaju nalepnice jer sam naravno skinula,ali su oba fenomenalno mirisala i negovala,naravno,kupila bih ponovo!
*Kataloška prodaja
Moyra bazni lak-Super je i dugo mi je trajao i nije se stegao do poslednje kapi!Kupila sam još jedan!
*Dostupan u NailLine
Flormar terreacotta blush- Dugo sam ga koristila i ponovo bih ga kupila,samo još da nadjem ovde kod nas! 
Serical late maska za kosu-Jako dobra maska za kosu,mislim da je bila oko 400 din,miris ...fantastican,kupicu je ponovo.
*Kupila sam je na sajmu
Vlazne maramice i blaznice- :D 
*Dostupno u Lilly drogerijama







Losion za telo- Dobila sam na poklon,nije kupljeno kod nas ali je bilo odlično za moju kožu,i volela bih da  ga koristim ponovo!
Avon naturals losion za telo bela čokolada i jagoda- Nažalost ovaj miris nemaju više u ponudi ali bih ga rado ponovo kupila!
*Kataloška prodaja
Avon naturals sprej za telo med i mleko-Fantastično miriše i ponovo bih kupila!
*Kataloška prodaja
Avon naturals sprej za telo nar i mango- Fantastično miriše i ponovo bih kupila!
*Kataloška prodaja
Avon naturals sprej za telo jagoda i bela čokolada- Fantastično miriše i ponovo bih kupila!
*Kataloška prodaja
Avon far Away dezodorans- Jak miris ali ne i neprijatan. Ponovo bih kupila!
*Kataloška prodaja
Avon solutions tonik za lice- Osvezavajući tonik za lice,jako mi je prijao i kupujem ponovo!
*Kataloška prodaja
Avon foot works krema za stopala- jako zadovoljna,omeksava i neguje kožu stopala.Definitivno kupujem ponovo!
*Kataloška prodaja
Avon nail experts sprej za brzo sušenje laka- Prezadovoljna sam ovim proizvodom i imam ga u zalihama jer nikako ne mogu da čekam da mi se osuši lak.Jako dobra stvar za nas nestrpljive!Kupujem ponovo!
*Kataloška prodaja
Kopija Chanel Chance br.240- Prezadovoljna ovim malim kopijama dugo traju i identični su mirisi! Kupujem ponovo!
*Lokalna parfimerija
Fresh&Clean gel za intimnu negu- Jako zadovoljna ovom kolekcijom,nabavila sam novi naravno! 
*Dostupno u Lilly drogerijama
Avon planet spa krema za stopala sa shea puterom- Prijatnog mirisa,takodje dobro neguje i kupiću ponovo!
*Kataloška prodaja




Da li ste koristile nešto od ovih proizvoda,iskustva???
:-* :-* :-*

You Might Also Like

2 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram