Moja wish lista (big comeback) :D

15:06:00

Povodom mog povratka u blogosferu (prvi put posle 4 meseca), rešila sam da sastavim moju,NIMALO SKROMNU wish listu (prvu :D ) .
Bliži mi se rodjendan :) , uz to ni ove godine ne idem na more, niti bilo kakav odmor,i smatram da sam zaslužila da častim sebe,i to BAŠ častim,ovim prelepim STVARČICAMA!
Verovatno neću uspeti sve sa liste da ispostujem,ali se NADAM da većinu mogu. :D




1.Balea losion za telo-melon tango

2.Balea piling maska



3.Figaro za kosu- ALEXANDAR Cosmetics







4.NYX Fiksator za šminku-ALEXANDAR Cosmetics













5.Manna 100% organski shea puter iz Gane







6.Macadamima healing infusion set - ALEXANDAR Cosmetics




7.DrHauschkaSrbija-Cleansing clay mask(vec mi je pri kaju i prezadovolja sam,moram ponovo da je kupim)







Moisturizing Day Cream 

9.AVON-Prelepa torbica-novčanik.






10.COLLISTAR-anticelulit crio- gel






11.UNA NAKIT-ova devojka me oduševljava svaki dan sa njenim prelepim kreacijama,samo još da se odlučim!


12.  UNA NAKIT




























15. Flip-flop maska za telefon trazim i nigde ne mogu da je nadjem,ako imate neke preporuke pišite!









16.Air wick - mirišljava sveća




























19.Yves Rocher gel za tuširanje- Potršila,zeeelim ponovo!!!



























21.Clarisonic- Nisam saznala da li je dostupan najzad kod nas ali sam videla da su neke koleginice bile na prezentaciji,ako neko zna gde mogu u Srbiji da ga nabavim bila bih mu zahvalna!!!!











22.Tražim naočare u ovoj boji ali model  kao ovaj dole :D




















23.Loreal maska za kosu -intese repair
















24.Manna kugla za kupanje










25. Mac ruzevi za usne,nisam odlučila koju bih nijansu :D















































29.Jos jedne naočare (ne original,bilo bi previše)


























































33.VICHY idealia-za područje oko očiju




Kao sto rekoh , nimalo skromna lista,ali na kraju krajeva,kome ću ako neću sebi!!!?? :D

:-* :-* :-*

   



*FOTOGRAFIJE SU PREUZETE SA GOOGLE-a


You Might Also Like

13 коментара

  1. E flip flop maske imaš kod kineza, ne znam sada koji model telefona imas, ali svkako imas kod kineza jefinto, i ima sigurno onoj radnji na pocetku kneza kod Nspora, prodaju tako sve maske za telefone, sa desne strane, vdeces. A ovaj figaro i ja merkam vec duze vreme!!! :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga . S2 zato mi je i teze da nadjem jer su sada ovi novi aktuelni. Ako ga kupim pre tebe javljam utiske. :-*

      Избриши
  2. Zanimljiva i šarena lista želja :) sve mi se dopada!
    Ovaj cover za telefon možeš pronaći na eBay-u za nekoliko dolara.

    ОдговориИзбриши
  3. Nije ti losa lista, želim ti da uskoro kupiš sve sa nje.:))
    Samo zasto Vichy puder protiv bora?
    Mislim da je on za 35+.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si! On je 40+ ali mi je potreban u poslovne svrhe(kozmeticar sam) ja sam vise za TEINT IDEAL :-) ali videcemo... polako.... Hvala ti puno . :-*

      Избриши
  4. Clarisonik jos nije stigao u Srbiju, a cena mu je oko 150e, msm da je to previse. Ovu prvu Baleinu mazalicu imam i meni je bljak :D sve ostale zelje su skroz na mestu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nzm sta da kauem za cenu, iskreno nisam mislila da je toliko i sada sam razocarana! :( meni se dopala mazalica,probala kod drugarice i odusevila se. Hvala ti na ovoj informaciji! :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zao mi je sto sam te razocarala :(
      I da dodam, cena za Makadamija masku za kosu od 250ml je oko 2100 din :)

      Избриши
  6. Bogami, lista ti uopšte nije loša. :P Probala ovaj Nivein sa sunčanje već? Utisci? :)

    tara-blunt.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rekla sam da nije skromna :-) Nisam probala ali imam ogromnu zelju da probam!

      Избриши
  7. Bas si skromna!! :D Inace figaro i ja zelim!! :) Nyx fixator imam,i zadovoljna sam. Kakva je ovo DrHauschka-Cleansing clay mask,zelim je i jaaaaaaaaa!! :) Clarisonic ako ima neko da ti kupi,u Americi,mnogo je isplatljiviji nego ovde!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :-D jako je dobra, u prahu je ja je mesam sa tonikom pun pogodak! A u Americi nemam nikog :( :( :(
      :-*

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram