New in #5

12:40:00

U današnjem postu predstavljam vam proizvode koje sam kupila - dobila u poslednje veme,i o kojima ćete čitati u narednom periodu.

Ovaj post će biti "malo duži" jer mi se nakupilo toliko noviteta i  jedva  sam stigla da ih fotkam, s obzirom na to da sm u velikom haosu,kao i uvek ! :D Možda promenim naziv bloga :D "U gužvi sam,ali da vam kazem" :D

Svi noviteti mi  svidjaju i nijedan proizvod nije bio promašaj.




Balea set sam dobila od drugarice koja je bila u Beču i lepo me obradovala!

Ponovo da kažem da je šteta što u Požarevcu nemamo dm,nadam se da će se otvoriti kod nas!

Takodje,set za nokte,kao poklon,preslatko!


Lepak za trepavice iz Alexandra,prezadovoljna cena je oko 400 a jako dugo traje.

Velnea dezodorans iz Lilly-ja oko 115-120 din

Bilo mi je malo ovih mrežica pa sam kupila 4 kom,Avon oko 100 din kom

Ulje za telo u spreju,prelopo miriše i neguje oko 300 din,sprej za ispravljanje kose oko 200 din na akciji,sprej za posteljinu za miran san oko 300 (kupila ja dva komada u slučaju da ga izbace iz brošure),Solutions tonik za lice oko 300din (svi proizvodi su iz AVONA)

Maska za čišćenje lica,takodje iz Avona,oko 300 din



Oglicu sam dobila za 10 din jer sam imala poručen LUXE parfem,prelepa je ,čak je bila jedna i u mom prvom giveaway.






Ovaj prelepi prsten sam uzela za samo 299 jer sam poručila masku za lice,cena bez maske je bile 600din










Oglcia sa konjićem ,takodje iz Avona bila je oko 550 i ima dve različite strane :)



















Još jedna oglica,preslatka,oko 600-700 ne mogu da se setim cene,ali prelepa!



Ovaj set sa swarovski kristalim sam dobila od Avona jer sam ispunila neki uslov vezan za visinu porudzbine,to su DIVNE pogonosti kada si Avon Dama! :D








Glimmerstick olovka za oči cena je oko 200din  Avon








AVON Luxe parfem,koji je toliko postojan,ja sam ovim parfemom oduševljena! Cena oko 2400din







Planet spa piling za ruke,oko 300din, foot works krema za stopala ,odlična,oko 250din ima i kad je jeftinija,Anew clinical E*DEFENCE krema za lice oko 1200 AVON






Color trend lakići sa šljokicama dve nove nijanse oko 200din AVON














Luxe maskara oko 700din Avon,ja sam na prvo korišenje prezadovoljna





Luxe korektor oko 500-600 din (kao što i naziv kolekcije kaže LUXE,pakovanje je stvarno luksuzno i prelepo)   AVON





Super SHOCK olovka u boji sliver (metalic silver) oko 300din Avon







Šta vam se najviše dopalo od proizvoda ,da li ste koristile nešto od istih,šta bi ste probale i o čemu bi ste volele da pročitate više???



:-*  :-*  :-*

You Might Also Like

6 коментара

  1. Zaista mnogo lijepih favorita! Balea dvojac sa pocetka mi se jako dopada :)

    ОдговориИзбриши
  2. Planiram da porucim LUXE korektor, kakvi su utisci, nadam se da je dobar? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je ,i lepo pokrva,samo jos da testiram koliko moze da izdrzi na licu.

      Избриши
  3. Kako miriše ovaj ljubičasti Balea set?
    Ranije sam često kupovala Avonove proizvode, ali u poslednje vreme sam prestala. Sećam se da mi je Skin So Soft linija bila dobra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Balea ima malo jaci miris, ali bas umirujici,opustajuci! Sto se tice SSS linije fenomenalna,ulja su mi trenuto hit!

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram