My spa-day at home

10:53:00













*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 


























Ubedjena sam da nema devojke koja nema svoje spa rituale,isto tako da ne postoji nijedna koja uživa u bilo kojoj vrsti relaksacije i opuštanja,a ja ih imam mnooogo! :D

Kada imam slobodan dan(to je uglavnom nedelja),sebi priuštim to zadovoljstvo(jer sam hedonista,u svakom smislu te reči :) ) i ceo dan je namenjen opuštanju i negovanju moje malenkosti. :) 
Ovaj ritual sprovodim već duži niz godina, još iz osnovne škole,krenula sam sa kremicima za telo,pa maske za lice,piling..... a sada.... :)
Sada je tu nešto duži spisak...ja ću krenuti od najvažnije stavke:


1.  To je naravno muzika,nista lepše za moje uši. kanal na YT koji najviše slušam je upravo OVAJ  .

2.Sledeća stvar koju takodje ne izostavljam iz mog rituala jesu mirišljave sveće. Sam pogled u njih donsi mir,a miris dodatno opuštanje!



*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 


3. Pre ulaska u tuš ili kadu ,sredim ruke,nokte i stopala,o mojim tretmanima ruku i stopala pisaću posebno,jer bi post bio ogroman!



*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 


4. Sledeći korak je lice,tu najviše vremena potrošim,i to mi je omiljeni deo,uživam u maskama,kremama i masazi lica.


*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 



5. Kosa... inače,klvaitet moje kose je jako loš, ne mogu sad neko čudo da napravim od nje,ali bar malo pomoći neće škoditi :) Natopim kosu uljima ili maskom,u zavisnosti šta sam koristila prosle nedelje,jer menjam ,uvijem u kesu,zatim stavim turban i čitav dan idem po kući sa turbanom na glavi! :)


*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 


6. Piling je neizbežan,prvo odradim suvi pilig rukavicom ili četkom od kozije dlake,dobar je u borbi protiv celulita,za bolju cirkulaciju i naravno za glatku kožu. Nakon toga ulazim u kadu,i radim jos jedan piling,trenutno koristim ESTAR  body butter almond and vanilla peeling,i mogu reći da je fenomenalan,a miris.... PRELEPO! U nedostatku proizvoda,imam i homemade varijante koje ćete videti u nekom od narednih postova.


*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 



7.  Kupka,ukoliko ritual obavljam u kadi,stavljam dosta etericnih ulja,morsku so,mirišljave kupke i kesice zelong čaja,svi ti sastojci neguju kožu,ujedno i opuštaju i STVARNO uživam i to dugo! Ukoliko je tuš u pitanju,onda samo pustim vodu i stojim 5-7 minuta ne radeći ništa,samo uživam! :)


*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 



*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 




8. Maska za telo,trenutno koristim masku iz Avon-a, za cišćenje,i fenomenalna je,to je ustvari tečni crni sapun,ali ja ga držim oko 5 min kao masku,takodje i za lice je mnogo dobra!


*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 



Trenutno ga nema u prodaji,ali se nadam da će ga vratiti jer sam jako zadovoljna sa ovim sapunom.

9. Depilacija takodje neizbežna,ako su brijaču u pitanju to radim naravno kao 9ti korak a kada se odlučim za vosak,to radim pre svega jer moze da se desi (uvek se desi) da mi vosak ostane na koži pa to skinem,naravno,dok sam u kadi!

10.  Na kraju gelovima za tuširanje isperem lepo sve,i prelazim na mackanje.

11. Po izlasku iz kade-tuša, naprskam ili namazem ulje za telo i uvijem se u peškir,zatim kad to upije dodatno mažem kremu za telo ili mleko,losion... ne podnosim da mi kža bude suva. Oblačim pidzamu ,uvijem se u ćebence i čitam neku knjigu uz neizbežni zeleni čaj.





*Fotografija preuzeta sa Googl-a . 




Da li vi imate vaš spa-dan,ako imate koji su vaši rituali i šta vam najvise prija?


:-* :-* :-*










You Might Also Like

2 коментара

  1. Nemam određeni spa dan, već svako veče uradim pomalo od ovoga, ali vidiš, mogla bih da odvojim jedan dan na udovoljavanje samoj sebi.

    ОдговориИзбриши
  2. Uhhh...meni je mnogo lepši osećaj jer je ceo dan odvojen za uzivanje,ima dana kada zbog posla ne mogu nista od toga da odradim,čak ni nedeljeom,zato onda i ja podelim svaki dan po nešto. ali nije mi to-to! :-*

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram