AURA brilliant shine lip gloss

15:16:00

Pre godinu dana,možda malo manje , u Lilly drogeriji sam naletela na ovaj fenomenalan proizvod,i od tada se ne odvajam od njega!
Do tada nisam koristila nista od šminke njihovog brenda,samo farbe za kosu i lakove za nokte(koji su ODLIČNI)! 
Tada sam rešila da isprobam sjaj i bronzer i oni su se našli u mom prvom NEW IN-u .
Volela bih da vam predstavim i samu AURA kompaniju ali sam našla nešto još bolje :-) 
Milsim da će se sve devojke obradovati ovom videu i poželeti da rade u AURI bar jedan dan,kao što sam i ja! :-)
Video možete videti Ovde .




Tekstura sjaja je malo redja,jako lepo neguje usne (meni) iako to nije nigde navedeno.Na njihovom saju nisam uspela da ga pronadjem,ali ukoliko neko zna gde moze da se  nadje nešto više o ovoj kolekciji,neka mi slobodno prosledi link da bih ga dodala ovde . Ima super sjaj i nije lepljiv! Miris..... ne mogu da procenim,ali su neke voćkice u pitanju,pelepo! Što se tiče boje ja sam 3 puta nanela da bi se dobio ovaj efekat.






Nijansa ovog sjaja je Wonder 093,sadrži 2,4 ml proizvoda i cena je tada bila 443 din
Jedina  mana je sto ne traje malo duže.



Aplikator je nezan i precizan,i uzima dovoljnu količinu,što mi se jako dopada!









Da li imate neki od Aura brilliant shine sjajeva i ako imate kakvi su vaši utisci?
:-*    :-*    :-*



You Might Also Like

2 коментара

  1. Koristim njihovu olovku za obrve i nezamenjiva mi je. Takođe, probala sam gilter olovke za oči i odlične su. Ovaj sjaj tebi veoma lepo stoji, posebno ističe tvoju plavu boju očiju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moraću da probam tu olovku,dosta je hvaljenja od strane blogerki.Hvala puno draga: :-*

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram