Oriflame OPTIMALS OXYGEN BOOST

00:43:00

Pre par meseci sam izbacila post New in #3 i u njemu mi je bila trazena recenzija ovog proizvoda.
Trebalo mi je vrememena da isprobam proizvod,kako bih mogla bilo sta i da napisem o njemu,jer ga nisam pre koristila.










Ovaj dnevni losion je namenjen bezivotnoj kozi pod uticajem  spoljasnjeg faktora zagađenosti gradskih sredina,samim tim koza je pod stresom,bezivotna,sivkasta, starijeg izgleda i ne moze da dise.
Sastojci ovog losiona (kreme) su :
*Aqua-Boost kompeks- obezbedjuje idealan nivo hidriranosti
*Ektrat braon alge- stimulise celije koze na veci unos kiseonika i odrzava potreban nivo vlaznosti
*Vitamin E i 3F 30- deluje na preuranjeno starenje koze,tako sto DNK u celijama stiti od stresa izazvanog      UV zracenjem







Posle mesec i po dana kriscenja ovog losiona,definitivno vidim promene.
Koza je blistavija,vracena joj je vlaga,odmornija.

Ono sto mi se ne dopada je sto mi je na licu malo teska,kao da imam  masku,nije lagana kao sto navode,i sto je malo masnija (ali ne masti i kozu,jednostavno lice sija bar dva sata dok ne upije lepo) .

Moram da dodam, da za docek N.G. u onoj guzvi neko me je opekao cigaretom po ruci,sutradan kada sam se probudila namazala sam losion na opekotinu jer me je jako zatezala rana i bolela a jedino sam nju imala pri ruci.
Nakon JEDNOG dana ,koza - opekotina je pocela da se regenerise i da otpada taj izumrli-opeceni sloj! 

Mislim da je proces oporovka minimum nedelju dana,a moj je trajao svega 3. :D

Losion je u pakovanju od 30ml a nanosi se u veoma maloj kolicini,velicina zrna graska,mozda i malcice manja,bar je meni tako najvise odgovaralo i jos sam nanosila i na vrat.

Cena ovg proizvoda je bila oko 500 dinara,ali ne znam da li je proizvod izbacen iz ponude,trenutno ga nema.

U ovoj kolekciji postoje dnevne i nocne kreme (u zavisnosti od tipa koze),maska za lice i okolocna krema.

Evo jos par slicica 







Da li ste probale nesto iz  OPTIMALS OXYGEN BOOST kolekcije i kakvi su vasi utisci?

P.S. Ovim putem zelim da vas obavestim da nesto nije kako treba sa mojimi komentarima,ne mogu da odgovam na vase kao ni da komentarisem koeginicama,otkucam odgovor i posaljem ali se ne pojavi. Ne znam u cemu je problem,pokusavam da ga resim ali bezuspesno! Ukoliko neko od vas zna zasto je do ovoga doslo neka mi javi da popravim to!



:-* :-* :-*








You Might Also Like

4 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram