NYX the All I ve ever wanted box

21:21:00

Predstavljam vam moju najvecu ljubav iz moje kolekcije sminke!!!
Ova bebica mi  je No.1  vec 6 meseci!!!




















Ovaj neverovatan asortiman od 72  senke za oči, 8 boja za lice, 6 boja za usne, 4 rumenila i pudera za lice, san je mnogih ljubitelja šminke. Kutija se otvara poput knjige i sadrži klizni deo sa senkama za oči koji, kada se pomeri, otkriva šminku ispod.

Savet: Kombinovanjem više nijansi – od najsvetlijih do najtamnijih, kao i nanošenjem svetlijih nijansi ispod obrva oči dolaze do punog izražaja.  Uz ovakav izgled se preporučuje neutralna boja ruža za usne.
Tako kažu u Alexandru ,a ja kažem da je ovo savrsena paleta za svaku devjku ,kao i za profesionalne šminkere!
Zaista vam preporucujem nećete zažaliti!
Cena ove palete je 2520 dinara a o nihovim ostalim proizvodima mozete čitati više i na njihovoj FB stranici .


A sada da zavirimo malo u unutrašnjost ove palete :D






Oprostite sto su mi fotke malo lošije,ali se nadam da je od pomoći moj swatch (prvi) :D









Da li ste vi ponosne vlasnice nekih NYX paleta kao ja i koji su vaši utisci?

:-* :-* :-*

You Might Also Like

7 коментара

  1. Da nemam Seforinu paleticu, verovatno bih uzela ovu :) Svidja mi se...

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam jos od Nyx-a ni jednu paletu. Ne volim toliko male paletice a ove velike...pa iako su mi lepe nekako m ise esto ne svide kombinacije boja pa sam ih zaobisla. Svakako je paleta mnogo lepa...ali da je ja pravm drugacije bih boje tu potrpala :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jao,i ja je imam.Kupila sam je na sajmu.Diiivna paleta senki,divna :) Cak sam i sjaj ( prva kolona,drugi ) potrosila :)

    ОдговориИзбриши
  4. Samo da dodam da sam te nominovala, pa pogledaj ;)

    http://superlady381.blogspot.com/2014/01/liebster-award-nominacija.html

    ОдговориИзбриши
  5. Pocela sam da se bavim profesionalnim sminkanjem i tu paletu sam uzela jer mi je trebala gomila boja na gomili. Na prvi mah sam se odusevila, a kako sam vremenom naucila vise o sminkanju, shvatila sam da ova paleta nije bas idealna.. Moram vise slojeva senki da nanosim da bi boja ostala, a i mnogo se kruni.. mozda je to i do cetkica ne znam. Uglavnom nisam vise odusevljena. Ali posto mi je prva paleta od kako sam pocela da se bavim tim poslom, nekako mi je draga.. :) Moje misljenje :) i da trebalo je vise boja da bude.. nekako mi deluje jednolicno :/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam samo jednu malu paleticu, i odlična je kao i ostatak Nyx proizvoda. Ovo je sjajno. Ne bih kupila jer ne koristim sve nijanse, ali možda bih malo više eksperimentisala da je imam :)

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram