New in #4

19:01:00

Yves rocher je stigao kod nas i to sa malim eksperimentom (kataloska prodaja) ! :)
Ja sam naravno morala da se uclanim jer nisam u Beogradu i nemam pristup ,skoro ni jednom brendu osim onog sto nude u  Liliju i Jasminu! :)
Eh sada da se malo pohvalim mojim novitetima!







Za pocetak samo 6 proizvoda :D






Četka za rumenilo,kuglice,ja koristim isto i za puder u prahu ili kamenu! 
Inače napravljena je od kozije dlake!





Takodje isti nacin korsicenja kao i materijal!





Cetkica-aplikator za nanosenje senke (jako stabilna,imala sam par ovakvih aplikatora ali nisu bilo ovakvog kvaliteta ,i kad kazem da je stabilna mislim na to da su druge ovakve cekice bile "klimave" setale oko svoje ose i posle mesec dana otpale .    :D








Melem za usne od belog grozdja.







Gel za tusiranje od vanile (fenomenalan  miris ), kao i sampon za kosu  (nisam jos probala ,bice recenzija)








Ukoliko vas zanima bilo sta od proizvoda ,ili koju bi ste receniju voleli da citate tj. za koji proivod,pisite ja cu vam rado odgovoriti!!!!

I jos jedno obavestenje uskoro ce biti jedan giveaway,pa me vi pratite!



P.S. Ukoliko je neko od vas zainteresovan za Yves Rocher roizvode (kupovina,saveti,ukljucenje) mozete se javiti ovde



Do sledeceg citanja :-* :-* :-*




You Might Also Like

3 коментара

  1. Imam njihov balzam za usne, ali od ulja badema, odlično mi je :D Gelovi za tuširanje su fantazija, a planiram uskoro uzeti uljni tretman za kosu i još neke stvarčice. Drago mi je da su i vama dostupni jer su odličan brend. Čekam recenziju kistova i šampona :)

    ОдговориИзбриши
  2. Melem za usne i šampon :) Baš me interesuje!!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. divan blog slijedim te pliz posjeti moj blog i slijedi me ako ti se sviđa :*

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram