New in #3

17:53:00





Kao sto sam i obecala,evo jos noviteta,ali ovaj put iz Oriflame-a .





Univerzalni balzam sa mirisom karamele.
Sprej za stopala ,obozavam osecaj hladjenja tokom nanosenja.
GG INCONTRO parfem (meni prelep)
GG INCONTRO krema za telo





Optimals  Oxygen Boost- dnevni losion sa 3F30 sa kioseonikom,preporucem svima!





Ukoliko vas zanima bilo sta od proizvoda ,ili koju bi ste receniju voleli da citate tj. za koji proivod,pisite ja cu vam rado odgovoriti!!!!

I jos jedno obavestenje uskoro ce biti jedan giveaway,pa me vi pratite!



P.S. Ukoliko je neko od vas zainteresovan za Oriflame proizvode (kupovina,saveti,ukljucenje) mozete se javiti ovde .


Do sledeceg citanja :-* :-* :-*



You Might Also Like

15 коментара

  1. Losion sa kiseonikom, ali realno, sve me zanima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) kad smo kod kiseonika ,ja trazim nesto za kosu sa kiseonikom!
      Bice uskoro i rec.
      Ti si me odusevila sa tvojim posticima! Samo da se zna da nekoiko puta dnevno proveravam da li si izbacila nesto novo!!! :-*

      Избриши
    2. Pa cast mi je da to cujem (procitam :) )
      Avon ima masku sa kiseonikom, ali je, cini mi se za negu koze glave

      Избриши
  2. Super noviteti, volim oriflame proizvode :)
    Zanima me ovaj Oxygen Boost losion :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bice mozda cak u toku sl. nedelje! Ja sa prezadovoljna ovim malim cudom.

      Избриши
  3. Pa svasta si kupila.. :)
    Ja bih volela u sl recenziji da vidim ovaj sprej za stopala.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogla bih da odradim spojene recenzije,tako cu i o njemu verovatno sl. nedelje!

      Избриши
  4. Одговори
    1. Balzam je prelep,stvarno sam zadovoljna imam ih 2-3 (pored kreveta ,u tasni, na stolu) samo mackanje: :)

      Избриши
  5. Nisam skoro listala njihov katalog tako da me sve zanima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga mozes pogledati i ovde http://rs.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201314 imaju svasta nesto lepo!

      Избриши
  6. I mene zanima ovaj losion sa kisonikom, nadam se da ćeš pisati nešto više o njemu.:))

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Hvala, mozda osvojis nesto od proizvoda,uskoro ce biti Giveaway! :-*

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram