New in #2

21:21:00

Drage moje, evo me posle duuuuge pauze! Moj povratak cu naravno zapoceti novitetima,bice ih jos,pa sam odlucila da ih malo razvrstam,jer naravno da nisam sve kupila od jednom,a lepse mi je po brendovima da ih prikazem! :)

Prvi New in posle moje pauze je narvno AVON kozmetika!!!!


Pa da  pocnemo:

           

                          Sreca,sreca ,radost!!!!




            Maskica za lice i puter za telo ,miris fenomenalan,planet spa kolekcija "Bali Botanica"


Hidratantni tretman za sve tipove kose bez ispiranja i sprej za zastitu kose tokom feniranja



Novi parfem iz AVON-a Instinct,u set idu dezodoransu spreju i losion za telo (prelepo mirise!)
 




                               Naravno nova i nezamenjljiva maskara MEGA EFECTS!!!!
                                                   (mnogo je zgodna za koriscenje)



Dezodorans Far Away (obozavam) kao i sprej za telo od vanile na koji sam cekala 4-5 godina da ga vrate,i najzad moja zelja se ispunila!!!!!



Ukoliko vas zanima bilo sta od proizvoda ,ili koju bi ste receniju voleli da citate tj. za koji proivod,pisite ja cu vam rado odgovoriti!!!!

I jos jedno obavestenje uskoro ce biti jedan giveaway,pa me vi pratite!


P.S. Ukoliko je neko od vas zainteresovan za Avon proizvode (kupovina,saveti,ukljucenje) mozete se javiti ovde .


Do sledeceg citanja :-* :-* :-*


You Might Also Like

9 коментара

  1. I ja sam nedavno kupila ovu maskaru i obozavam jeeee!

    ОдговориИзбриши
  2. Već dugo planiram da kupim masku planet spa, ali sada sam se zaludela freeman maskama. Baš me zanimaju tvoji utisci o ovoj maski. Jedva cekam recenziju. Do sada sam cula sve najbolje

    ОдговориИзбриши
  3. Divne stvarčice,posebno mi se sviđaju maska i puter za tijelo iz Planet Spa linije ! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kao da sam ja birala za sebe :) Uh, vanilija! Imala sam kremu za tijelo, a sad želim sve što imaju u ponudi sa ovim mirisom.

    ОдговориИзбриши
  5. Kako je divna ta teglica, vec zamisljam da cuvas tufere u njoj kad potrosis mleko :D
    Toliko lepih stvari, posebno prskalica od vanile i zastita od fena :)

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram