EMPTIES #2

08:54:00











Jedva sam cekala da otkucam ovaj post i se rešim praznih bočica i ostale ambalaže!!!! :D
Ima dosta toga potrošenog i bas sam ponosna na sebe,nadam se  da će sledeći biti još bolji!












*Swedis spa piling za telo- prezadovoljna.
*Fresh&Clean tečni sapun za ruke-prelep miris i generalno obožavam ovaj brend!
*Planet Spa (AVON) shea puter za telo-takođe prezadovoljna.







*Cotoneve-tupferi-to je  nesto sto puno trosim :D
*Becutan vlažne maramice-uvek ih imam i na više mesta,čak skidam  i šminku kad sam kod momka,jer me mrzi da vučem ceo neseser :D












*color trend (AVON) - sjaj za usne,dugo ga imam i rešila sam da ga potšim,jer sam uzela novi u istoj nijansi :)









*Bez imena-dobila sam paletu od drugarice,ne znam kako se zove,ali sam rešila da kako sta potrosim da vadim kako bi bilo bolje vidljivo a i menen motivisalo da trošim! Tu je nekada bila senka braon boje,jedno rumenilo i puder u kamenu.






 






*Rexona -dezodorans,inače meni najbolji!
*Avon naturals -Sprej za telo sa brusnicom i cimetom,obozavam ove sprejeve.
*Adidas -Ja sam koristila kao dezodorans,jer mi nije mirisalo kao parfem. :D
*Avon toaletna voda- neka limitirana kolekcija,ali je pravi lenji miris!














*Planet Spa(AVON)- Tonik za lice
*Avon naturals krema za lice sa krasavcem,jako lagana i jako povoljna.
*Avon naturals krema za lice  jako hidrantna i jako povoljna . :)
*Avon Anew krema za lice-jako zadovoljna.









*Avon serum za suve krajeve.
*Avon serum za ispravljanje kose.
*Avon naturals kapi za sjaj kose.
.










*Nivea diamond touch -kremasti gel za tuširanje.
*Fa- gel za tusiranje sa mirisom kokosa i jogurta .  :)
*Nivea creme soft -Takođe kremasti gel za tuširanje















*Enigma(Oriflame)- parfem o kome sam pisala ovde .
*Treselle(AVON)-toaletna voda.
*Hugo Boss Femme- Parfem- Dobila sam ,ali nije po mom ukusu.
*Far away (AVON)-toaletna voda -ima jako postojan i jak miris.














*Palmolive 2u1 Šampon za kosu-ja sam inače zadovoljna ovim šamponom 
*Avon regenerator za sjaj kose-malo je redji za razliku od drugih,inace daje sjaj kosi.
*Tammy -Ulje za negu kose,zadovoljna i miris je kokos :D









*Avon -Bronzane kuglice-dobro da sam ih potrosila,koliko dugo sam ih imala ovo je potrošeni proizvod kome sam se najvise obradovala!!!









*Botanica-labela sa mirisom jagode :D







*Aura rumenilo-stvarno je bilo odlično i takodje dugo trajalo,a trošio se skoro svaki dan.








Do sledeceg citanja :-* :-* :-*








You Might Also Like

8 коментара

  1. Dosta si toga potrošila :) Većinu sam probala, posebno Avon planet spa što je meni daleko najbolje od Avona.

    ОдговориИзбриши
  2. Jaaao, ne bih rekla da se Avon kuglice ikada mogu potrošiti do kraja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E slazem se sa tobom,taj najsitiji prah koji je ostao nekako je potonuo u cetkicu svaki put kad sam htela da nanesem i tako je ostalo malo po podu,malo po mojoj garderobi ,malo u cetkici ,ali na licu nije,tako da ja smatram ipak potrošenim proizvodom! :D

      Избриши
  3. Obožavam Nivea gelove za tuširanje, Avonove tečne silikone i kuglice koje mislim da nije moguće potrošiti :)

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Hvala,trudim se,jer imam jako puno proizvoda i samo gomilam! :-*

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram