Sisterhood of the World Bloggers Award

13:33:00


Drage moje ,cast mi je sto sam se nasla ovde sa vama u ovoj predivnoj blogosferi,sto pre neki mesec nisam ni sanjala! Pocela sam iz dosade da vidim kako ide i nije mi bilo toliko tesko jer sam upoznala divnu devojku Dijanu koja mi je dosta pomogla bas kao i sada,jer nisam znala o cemu se ovde radi! Ono sto je moj zadatak je da se zahvalim osobi koja me je tagovala a to je PIRLITANJE :D  Nju pratim od skoro,i ima super postove i fotkice :) !!!! Iskreno kazem - pisem :) Zelim da joj se zahvalam na tagu ,koji je moj prvi :) Sto mi je dala sansu da me malo bolje upoznate,iako ne volim bas da pricam o sebi (videcete i zasto) , i najvece HVALA sto me smatra doslednom za ovo divno druzenje! 




Pravila:




  1. Zahvali se osobi koja te je nagradila
  2. Napiši 7 stvari o sebi
  3. Prosledi nagradu na 7 blogova i obavesti ih o istoj
  4. Objavi logo nagrade u postu na svom blogu

Evo i odgovora :)

1. Na prvom mestu mi je porodica,njih volim najvise na svetu i to je moja svetinja,imam roditelje mladjeg brata koje volim najviseeeeeeeeee,pored nijh imam i malog brata od tetke koji dolazi za nedelju dana kod mene (ne zivi u Srbiji) i spremam mu razne aktivnosti (ima 9 godina).

2.ZIVOTINJE- to je moja slabost,obozavam zivotinje,najvise pse ! Imam 3 psa , Lara  Laki i Bobi! to su moje duse "male" :D Lara i Laki su retriveri a Bobi je nemacki kratkodlaki pticar,najpametnija je Lara ,sa njom sam dosta radila i svasta nesto zna . Imam i macu zove se Mića (koji lovi miseve kod komsije,a kuci samo jede i spava(a da... zivim na selu,pa otud i misevi :)    )   ) imala sam do skoro i ribice ali nesto se cudno dogodilo ,da li je neki virus ili sta uginule su sve! :( 

3. Imam divnog decka 4,5 godina smo zajedno i jo s uvek nista ne planiram,ali me svi davesa tim pitanjem "KAD CES DA SE UDAS?" E pa necu jos!!!! :D  Lepo mi je i ovako!

4.Zli ljudi- aaaa to je nesto cime sam okruzena ceo moj zivot jer kao sto sam rekla da sam na selu i da je  malo mesto a ljudi sve vide i sve znaju i sta jeste i sta nije, povukla sam se skroz iz  tog kruga imam samo dve drugarice sa kojima se druzim ,ostale su van mog okruzenja! Tu su price i price,ja se nekad zapitam da li je moguce da u 21-om veku to postoji,ima naravno i ok osoba ali vecina nije,to je razlog sto se trudim da zadrzim sve za sebe. Da pisem blog znaju moj dragi i moje dve napomenute drugarice i oni me podrzavaju,hvala im ljubavi moje!

5. Nesto sto ce vas sve sokirati (vecinu) JA NIKAKO NE VOLIM SLATKISE!!!!! Da,drage moje sto uvek kazem, dala  bih brdo cokolada za jednu kesicu cipsa! Slano i zacinjeno je moja slabost,veliki sam gurman i nikad mi nije tesko da spremim sebi nesto ukusno,nikako se ne bih zadololjila da pojedem neku pastetu ili tako nesto s nogu,pre necu jesti ,nego da jedem tako nesto! Bila sam zavisna od italijanske kuhinje,sada je to kineska. Koliko volim da jedem  reklii bi " i vidi ti se" ,ali ipak nije mi to od hrane koliko od neaktivnosti, pre sam bila jako aktivna od kako sam prestala da igram folklor ja sam se ugojila sigurno 15 kg, i sada radim na tome ide mi jako lose ali ne odustajem...

6. Moj posao,obozavam ga ... sama sam svoj gazda,doduse radim na crno,ali nemam nikog nad glavom! Kozmeticar sam po struci,najvise volim da radim tretmane lica i nokte i to me cak i opsuta,dok vecina kaze da nema zivce za takav posao ,pogotovo za crtkanje po noktima! Lepo sam razradila posao i imam za sebe.

7. Poslednja stvar je uzivanje ...obozam da uzivam i da se opusatam uz relax muziku ,posebno muziku delfina, takodje su ti  etericna ulja,mirisljavi stapici i svece ,( imam velikiu kolikciju sveca,to sakupljam godinama). Takodje volim da putuje ,sto je takodje vecini stresno meni je opustajuce! Pre dva dana sam bila na mlavskim termama gde je fantasticno i preporucujem svima! Takodje more,more je nesto cemu se radujem cele godine i na zalost  ne idem ovaj put ,ali iskoristicu da opet idem do termi.



Devojke koje tagujem su :










You Might Also Like

19 коментара

  1. Hvala za preporuku za term, zanimljivo izgleda :)
    Ne mogu da veruje da ne voliš slatkiše :D a definitvno svi ''volimo'' pitanje o udaje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravo je uzivanje tamo! Sto se slatkisa tice svi se cude,ali tako je! Ovo trece NO COMENT !!!! :D

      Избриши
  2. Nema na cemu,drago mi je da si napisal post. Divno ! Jel radis depilaciju ?

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti draga na tagu! Sa uzitkom cu odgovoriti :D

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, jedva cekam da pojedemo XXL cips :D :D :D!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Joj i ja ne volim ta pitanja o udaji :/
    drago mi je da sam te upoznala malo bolje :)

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram