Borba protiv narandzine kore i masnih naslaga No.2

13:39:00

Posle toliko obecanja,najzad nasla vremena da vam pokazem kako se jos borim sa ovim napastima najgorim za jednu zenu!
Kao sto ste videle u  prvom delu  ove teme, tamo sam opisala kako se TRUDIM da se hranim i masiram,ovde cu vam pokazati kako vezbam i koji su rezultati.
Nisam bas nesto napredovala,zbog posla kojeg sam imala preko glave , pocev od matura do danas... ali sam postigla bar neke rezultate i jako mi je drago jer verujte mi ni tecinu nisam radila kako treba a vidi se nesto. :D

kilaza -3kg
obim struka -4cm
obim butina -3cm

Mozda je mom rezultatu doprineo i stres zbog preobimnog posla,to jos uvek nisam utvrdila,ali cinjenica je da sam i pre radila ali nisam imala ove rezultate.

Krecem od mojih spravica,sa kojima sam prosla jako jeftino :D


*DVD disk Dr. FEELGOOD + poklon strech traka, na trafici kupila mislim da je islo uz neki casopis nemam pojma koji i cena je bila oko 400 din a ima svasta nesto na disku i preporucujem najvise zbog motivacije koju ovaj covek daje i trake sa kojom ne znam bas najbolje da radim ali dodje mi odlicna za razgibavanje posebno u predelu ramena jer sedim zbog posla i to mi tako prija svaki misic mi razmrda! Ima tu  i vezbi sa trakom koje on pokazuje ali jos nisam stigla do toga. :)

*Digitalna vijaca iz Avon-a bila je 749 din i super je ,belezi broj preskoka,predjeni put i potrosene kalorije! 

*Penasta lopta za pilates takodje iz Avona, 1449 din , moze se koristiti za vezbe jacanja misica na podu.

* Umesto strunjace imam ove prostirke za kupatilo koja mi je visak,imate kod kineza po smesnoj ceni,a mozete uzeti i prave po prodavnicama za finess oremu kako vam volja . :D
  


* Biciklu sam dobila iz inostranstva ,nasli su je po smesnoj ceni :D neko snizenje bilo za  N.G. ima opcije vremenskog merenja voznje,sagorenih kalorija,pulsa,kilometraze,brzine ili sve zajedno. Jako sam zadovoljna ovom spravicom i sa njom se najvise druzim jer me bas dobro preznoji! 




*Tegici su iz Oriflame-a mislim da su bili 899 kada sam ih uzela,ne secam se i 0,5 kg su ,nije neka tezina ali pomaze u kombinaciji sa nekim vezbama u arebiku , mogu reci da sam zadovoljna.





Poslednje dve sprave sprave su :
*Twist disk za struk koji sam dobila od decka,jako star kao sto se vidi,ali pomaze,sto je bitno :D
* Pedometar iz Avon-a, 949 din funkcije su mu brojac koraka,kalorija,predjene daljine,vremena,stoperica,alarm. Uz ovu spravicu sam dobila upustvo ali se jako tesko snalazim sa njom,moram jos da istrazujem,jer planiram ponovo da krenem da trcim!


Mislim da bih imala mnogoooo vece rezultate da sam radila malo vise,nadam se da ce se to sada promeniti jer nemam nameru da odustajem,a u tome mi dosta pomaze motivacija koju nalazim na drustvenim mrezama koje moram da pregledam bar JEDNOM dnevno, inace bih i ovo malo sto sto sam postigla,zapostavila!
Najvise me motivisu fotkice koje posmatram na  Instagram-u pa cu podeliti sa vama neke od njih,tacnije korisnike Instagram-a koju motivisu nas lenje.

Evo i linkova:


http://statigr.am/viewer.php#/user/41943012/

http://statigr.am/viewer.php#/user/22730700/

http://statigr.am/viewer.php#/detail/498939723281182391_293050106

http://statigr.am/viewer.php#/detail/498948236619987345_256395685

http://statigr.am/viewer.php#/detail/498972137173872083_178086082

http://statigr.am/viewer.php#/detail/498637284669717600_197645062













                                                                      :D :D :D






Sada cu vam dati i linkove sa Facebook-a :D sigurna sam da ce vam bar malo poci  i obavezno neka mi javi ko bude gledao ovo da ga je bar malo motivisalo,ja sam sigurna da hoce!!!


https://www.facebook.com/FitnessFoodAndStyle

https://www.facebook.com/pages/Female-Fitness-Tips/305091756260447

https://www.facebook.com/pages/Extreme-Fitness-Motivation/228768507259070

https://www.facebook.com/FitnMotivation

https://www.facebook.com/FitnessAndMotivavtion

Devojka sa kojom sam odusevljena i koja je otkacena 100%   je Blogilates ona ima blog,instagram,FB page i kanal na yputobe-u mozete je pratiti svuda,pravi mesecene i dnevne programe vezbanja,kao i zdravu hranu jednom-do 2 puta nedeljno sa novim receptima, najvise mi se svidjaju njene tetatske vezbe npr  https://www.youtube.com/watch?v=5TyPemAJCQI.

PSY GANGNAM STYLE Cardio Dance Workout kako je luda!!!

ima jos dosta njih sa super vezbama evo i linkova za to







i moja omiljena https://www.youtube.com/watch?v=g7ALztXAFVY  PCD workout jer njih obozavam!!!!
Takodje sam skinula sa torenta insenity http://torrentz.eu/search?f=insanity+workout-free+download  ali... jako mi je bilo tesko samo sam dva dana uspela da odradim,ali svi kazu da pomaze ako pratis program,ja nisam nikako mogla!

Poslednje likove vam daje za app koje su mi dosta pomogle a na prvom mestu je

Do you drink enough water? Do you always forget to drink water regularly? This App reminds you to drink water every day and tracks your water drinking habits.
You only need to enter your current weight and DrinkingWater will help you to determine how many water your body need everyday. When you have finished drinking a cup of water, you will need to add a cup in the app. Your next cup will be remained.

Benefits of drinking water:
* You stay in shape, As it’s calorie free
* You can clear up your skin
* You keep your skin and nails healthy
* Your fitness will increase

Features include:
Reminders that will remind you the water you need to drink in the rest of the day
Customized cup and Imperial (oz) or Metric (ml) units
Customized starting and ending time to drink water within a day
Graph and logs of date record
Tips for healthy drinking habit
Stay healthy and drink enough water!


Tako da mi je ova app od velikog znacaja jer inace slabo unosim tecnost u organizam a sa ovim takodje primecujem kako bolji osacaj uopsteno,tako i poboljsanja na  kozi i smanjenu celulita ! :)

Sledeca je http://www.runtastic.com/ tu mozete naci svasta ali nazalost samo lite jer se placa tako da sam se razocarala ali imaju najbolje app od svih mogucih!

E tako ,posto sam se ja lepo pripremila i organizova samo jeos da krenem da otvarujem sve to pa vam opet javim sta sam postigla. Smislila sam i kruzne treninge,trcanje,voznju bicikla,a daaaaa.... zaboravila sam i chalange to imate na milion evo kako izgleda jedan koji hocu da krenem da radim




Dolazi mi tetka iz Austrije pa smo se dogovorile da zajedno radimo treninge..... u drustvu je mnogo lepse i lakse a tu je i takmicarski duh,koji ja imam poprilicno :D  Javim drage moje sve!
  


Evo nekih fotkica kako smo uzivali na mlavskim termama :D




  






:-*    :-*   :-*





You Might Also Like

9 коментара

  1. Bogami lepo si odradila post i dala korisne informacije. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. HVALA! Prelepo je tamo,ne znam kada si bila poslednji put a sada su tamo vrhunski odradili i jos rade , ko zna sta prave ali bice sigurno jos bolje!!!!! :-*

      Избриши
    2. Ja bila za prvi maj tamo :)) Mnogo je lepo. Samo je muzika na bazenu skandalozna,bar je tada bila.

      Избриши
    3. Kada sam bila bile neke baladice,nzm malo me i uspavalo osim sto me opustilo!

      Избриши
  3. Odličan post! :) I ja volim da se motivišem na internetu kad me mrzi da treniram :D Naročito mi se sviđa aplikacija za vodu jer nikako ne umem da steknem naviku da pijem koliko treba i baš me nervira :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! Puno mi znace kritike,jos se uhodavam,nadam se da ce biti jos neceg zanimljivog! App je super,cak ce i poceti da te nervira zvuk vode da ces svaki put morati da pijes! :-*

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram