ŠTA SAM DOBILA 2

15:24:00

Što volim da se hvalim,a još više da dobijam poklone....uh!
Drage moje,rešila sam da sa vama podelim moje nove poklončiće iz Orflame-a,pa da pocnemo!













                           Swedish Spa Exfoliating Body Scrub






Sadrži granule soli i ljuskr badema,čiste kožu i čine je glatkom,ulje đumbira joj daje bolji tonus, Hydracare+ kompleks je čini nežnom,a ulje badema i vitamin E je štite! Senzualnog je mirisa a tekstura jako gusta! 
Za moj ukus prejak miris,ali deluje na kožu FANTASTIČNO!
Pakovanje je od 150ml












                        Swedish Spa Night Renewal Hand Cream






Hydracare+ kompleks hidrira kožu, ulje đumbira hrani, dok je ulje badema bogato vitaminima i umiruje kožu. Vaše ruke će biti oporavljene dok spavate. Za dugotrajno nežne i mekane ruke. 
Pakovanje od 75 ml





                               Swedish Spa Beauty Wonder Oil











Raskošno višenamensko ulje sadrži уље Hydracare+ kompleks, ulje đumbira, kokosa i bademai vitamin E koji teksturu kože čini lepšom.Možete ga koristiti za masažu,kupanje ili tretman suve kose pre pranja. 
Pakovanje je od 150 ml
















                                 Divine Eau de Toilette











Toaletna voda za ženu koja voli da zavodi. Cvetni miris laganih, prirodnih nota bambusa, kivija i ljubičice. Sa srcem šestolisne orhideje i notama mošusa idrveta za čistu harmoniju. Bočica  je od 50 ml















Baš sam lepe poklone dobila i sve mi se svidja osim prejakog mirisa Sweedish Spa kolekcije,preporučujem takodje!!! 

:-* :-* :-*

You Might Also Like

6 коментара

  1. I ja se uvek radujem poklonima, koliko god sitni bili. Mada ovi tvoji su bas super. :))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala! A sta je lepsi poklon za zenu ... vise bih se obradovala ovakvim stvarima nego autu ili necemu vrednijem! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Super stvarčice!! Hoću ovaj body scrub :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. OBEĆAVAM da ti saljem ovaj proizvod,javi mi se u inbox,da se dogovorimo kako cemo to da sprovedemo!!!

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram