New In #1

21:04:00

Opet cu izleteti sa postom jer sam u guzvi i ove nedelje,samo da se pohvalim sta sam lepo kupila,a kasnije pisem o proizvodima! I oprostite na fotkama ,jos nisam nabavila novu kameru,a koliko vidim necu skoro!!!!!

  Samo cu vam dati nazive proizvoda,kao sto rekoh pisem onjima  sl. nedelje!




1. Paradise parfem- Oriflame- 50ml -  2899 din
2. Aura bronzer sunn kiss- 18g  - 673 din
3.Signal whitening system cetkica za zube- 273 din
4.Golden Rose Jolly Jewels-lak za nokte- nijansa115-10,8 ml-260 din

 5.  Golden Rose Jolly Jewels-lak za nokte- nijansa123-10,8 ml-260 din

6.Essence-kiss carelove-balzam za usne(predivnog mirisa)-4g-179 din

7.AURA brilliant shine-sjaj za usne-wonder 093 nijansa-2,4ml-443 din







8. COTONEVE rukavica za pilig- 113 din
9.Sapun od kozijeg mleka sa nevonom-75g- 139 din
10. Goldem Rose olovka za obrve- 80din



11.Torba za laptop iz oriflame-a,nju sam dobila na poklon,nije u prodaji,ona je za nove clanove!


Ovako izgleda  unutrasnjost




12. AVON letnja pidzama - 1699 din


Ista kao u katalogu!!!




13. Traka za kosu - 100 din
14. Uzorak  balzama za kosu sam dobila od fine tete iz Lilly drogerije .


Traku sam kupila da bih isprobala ovu frizuru :





Pitanje za vas:   Sta ste koristile od ovog mog sadrzaja,i sta bi ste volele za recenziju? 




:-* :-* :-*







You Might Also Like

7 коментара

  1. Bravo za novitete :)
    Ja sam od ovog imala samo GR lakove za nokte :)
    Jako patim što Aure nema kod nas, imaju tako divnih proizvoda ;/

    ОдговориИзбриши
  2. Joj taj Aura bronzer djeluje super :) trazim jedan tako ogromni bronzer :D

    ОдговориИзбриши
  3. divni noviteti, ovi Aura proizvodi me privlače, a nema ih kod nas :(
    I sapun od kozjeg mlijeka i GR lakovi su divni ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Baš lepi noviteti i bravo za Lilly tetu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Kako je lep bronzer a tako je veliiik ...Ko ce to potrositi? :D

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram