Instagram May 2013

11:53:00

Malo kasam za mojim koleginicama,ali posto su mature i svadbe,imala sam jako punooo posla,tako da cu sada  objaviti sta je obelezilo moj MAJ mesec.....
Mala detoksikacija pred Vaskrs
(povrce na vodi sa vrlo malo soli) ali nije mi pomoglo,od ovolikih praznika samo sam se  prejedala :(
  
Sta reci..... :D



My lovely friend and i ,uzivale na koncertu gde smo nekad i mi bile clanovi :D

AVON Nailwear pro +  - serene





Negde na auto-putu,za Cupriju!!! Bas smo se lepo proveli!!!

Prelep docek kod moje najbolje drugarice,bas me je iznenadila
<3 <3 <3 <3


Odradila izazov,jako dobar osacaj !


:D 


Ponovo Cuprija,ovaj put,samo ja i moj dragi!!! 
<3 <3 <3





Mali toma :) awwwwww
i moja komsinica :-*


Not mine,ali morala da probam :)



Ne mogu bez ovog <3


Joj,moja nova zanimacija,bas sam se zarazila sa ovom app,kao nekad kad sam bila mala(AKO SE SECATE ONOG MALOG JAJETA,MI SMO GA ZVALI KUCNI LJUBIMAC,ILI TAMAGOČI)



Spa day and green tea za kraj meseca.... ahhh














You Might Also Like

11 коментара

  1. Jao daj mi naziv ove aplikacije :D hocu i ja da se igram :) I naziv instagram profila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) app se zove pou a instagram, evo linka http://instagram.com/jecasweetnails?ref=badge
      :)

      Избриши
  2. Jaooooo tamagoci hahaha :)))
    Ja sam bila LUDA za njim ali mi je svaki put brzo umro ahahaha joj osvojila si me ovim postom! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe ja sam i sada luda za ovim,kazu mi da sam kao malo dete! Cak sam isla od kineske do kineske da kupim,ali nije ih bilo :(

      Избриши
  3. super su mi noktići, štikle i psić :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jelena, super ti je bio ovaj prošli mjesec :D
    Volim čitati ovakve postove!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O,hvala,hvala... Drago mi je da ti se dopada,ipak sam nova u ovome,ali ja te pratim da znas,i obozavam da citam tvoje postove!!! :-*

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram