EMPTIES #1

14:53:00









NEDAVNO SAM SAZNALA ZA OVAJ PROJEKAT NA SAJTU http://www.ana.rs/forum/index.php?topic=135084.0   ,KASNIJE SAM SE UPUSTILA U SVET BLOGERA I VIDELA DA MOJE KOLEGINICE PRIMENJUJU OVAJ PROJEKAT I PISU O TOME. TAKODJE,PRIMETILA SAM DA JE OVA TEMA  JAKO CITANA I SVI TRAZE DA SE JOS DEVOJKE "HVALE" SVOJIM  USPEHOM,A JA SAM PRVA!!!! NAJLEPSE MI JE BAS IZ TOG RAZLOGA STO GOMILAM,STO I JESTE CILJ, DA PRESTANEM !  CAK SAM I USTEDELA! :)







MOJE STVARCICE SU ONE OSNOVNE,SMINKU NIKAKO DA ISTROSIM,BAR JEDAN MAKEUP PROIZVOD... BICE I TO ! :)





1. FRESH&CLEAN-GEL ZA INTIMNU NEGU SA
             JOGURTOM I BOROVNICOM,PRELEPOG MIRISA!              
          MOZETE GA NACI U LILLY DROGRIJAMA,A JA GA 
DEFINITVNO KUPUJEM OPET!!!

    2. AVON -NATURALS FACE PURIFYING PEEL OF       MASKA ZA CISCENJE LICA SA CAJEVCEM I 
                         KRASTAVCEM ,IMA SUPER CENU I OSIM           
            STO CISTI JAKO OSVEZAVA KOZU, 75ml JE I JAKO SAM ZADOVOLJNA!

3. 3 IN 1 PEARL DROPS MOUTHWASH,ZA SVEZ I  
       PRIJATAN DAH,ZA PREVENTIVU KARIJESA,ZA 
           ZDRAVE DESNI, 400ml TAKODJE ZADOVOLJNA I    
            VEC KUPILA NOVU BOCU! TAKODJE GA MOZETE NACI U LILLY DROGERIJAMA.
4. AVON NAIL EXPERTS LIQUID FREEZE - SPREJ ZA BRZO SUSENJE LAKA , 50ml , ODLICAN KUPALA SAM JOS DVA KOMADA :)

5.  AVON ADVANCE TECHNIQUES 360 NOURISHMENT SAMPON ZA KOSU SA ARGANOVIM ULJEM ZA SVE TIPOVE KOSE, 400 ml ,TAKODJE SAM ZADOVOLJNA I KUPILA JOS JEDAN ALI VECE PAKOVANJE OD 700 ml 

6.  AVON KUPKA SA MIRISOM KUPINE I VANILE,MIRIS         
   PREDIVAN,POSLE TUSIRANJA SE  MIRIS ZADRZAVA          NA KOZI SVE JE +++ OSIM STO JE MALO REDJI,ALI TO      
      JE IPAK KUPKA,ZNA SE KAKO SE KORISTI ALI MIRIS JE PREDIVAAAAN I NE MOGU DA ODOLIM! 500ml 



7. MILFOR ZELENI CAJ - PIJEM STALNO ZBOG TOKSINA POSTO SE TRUDIM DA SMRSAM I ZIVIM ZDRAVO 20KESIXA X 1,75 gr 

8. AVON FOOT WORKS - INTEZIVNA TRETMAN KREMA SA LAVANDOM ,CINI KOZU STOPALA MEKSOM,ALI NARAVNO NECE POMOCI SAMO MAZANJE MORA I DA SE ODSTRANI IZUMRLI SLOJ KOZE TURPIJOM, 150 ml

9. ECHO FARCOM  MASKA ZA OSTECENU KOSU,CENA JE SMESNA ALI NIKAKO NISAM ZADOVOLJNA PROIZVODOM, NE DELUJE,NIKAKAV EFEKAT SE NE VIDI,JEDINO STO MI SE DOPADA JE MIRS VANILE! 500ml





10.   AVON SENSES - MYSITQE TECNI SAPIN ZA RUKE SA                 
MIRISOM JASMINA,GARDENIJE,BRESKVE I VANILE.      300 ml  ODUSEVLJENA MIRISOM!!!



11. SCHWAEZKOPF GLISS HAIR REPAIR SPREJ SA KERATINOM I 19 AKTIVNIH SASTOJAKA ZA SUVU I OSTECENU KOSU,PREZADOVOLJNA,BEZ NJEGA NE MOGU DA ZAMISLIM SUSENJE KOSE!  200 ml

12. NIVEA POWERFRUIT GEL ZA TUSIRANJE SA MIRISOM BOROVNICE I ACAI BOBICA :) OSVEZAVA I MIRIS JE LEP DAKLE, ZADOVLJNA SAM 250 ml

13. AVON PLANET SPA DED SEA MINERALS MASKA ZA LICE - CISTI MASNU KOZU,JA  JE NANOSIM POSLE PILINGA I PELL OF MASKE JER ZATVARA PORE . PREPORUCUJEM! 75 ml

14. AVON BOTANICAL PEELING ZA LICE KUPILA SAM GA PRE 100 GODINA JER MI JE DOVOLJNA MALA KOLICINA ,MALO SAM SE PLASILA JER MU JE NARAVNI I ROK ISTEKAO KOLIKO GA IMAM,ONI SU UKINULI OVU KOLIKCIJU I NIKAD POSLE TOGA NISAM NASLA PEELING SLICAN OVOM JER  MI JE SAVRSENO ODGOVARAO I IMAO JE MIKRO,MIKRO GRANULICE :( ALI HVALA BOGU NIJE NISTA UTICALO NA MOJU KOZU I AKO MU JE ROK ISTEKAO!!!  :) 75 ml


15. AVON SOLUTIONS MASKA ZA ZIMU KOJA HRANI ,STO JE JAKO CUDNO JER JE MENI ONA PODOBNIJA ZA LETO JER MI JE LETI KOZA SUVA A ZIMI JAKO MASNA
ZADOVOLJNA 50 ml






OVE PROIZVODE SKUPLJAM OD PRILIKE  2 MESECA MOZDA I MALO MANJE I JEDVA SAM DOCEKALA DA FOTKAM I DA IH BACIM U KANTICU!!!
A SADA U NOVE POBEDE SA NOVIM-POTROSENIM PROIZVODIMA.

VIDELA SAM DA DEVOJKE PRAVE LISTE STA ZELE DA POTROSE,JA NEMAM ODREDJENE PROIZVODE ALI ZNAM DA U TOME MORA BITI I NESTO OD SMINKE.


STA VI KAZETE? DA LI JE NEKA OD VAS ODRADILA OVAJ PROJEKAT,AKO JESTE KOLIKO JE BIO USPESAN?


:-* :-* :-*








You Might Also Like

17 коментара

  1. Nisam se upuštala u projekat ali više ne gomilan preparativu a ni dekorativu, trošim nagomilano.
    Bravo za tvoj projekat

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! Videla sam i tebe tamo. :) I bravo za tebe,ja nikako ne mogu,a kupujem i narucujem kao luda,a najveci problem je sto samo na kozmetiku trosim novac,a ormar mi je prazan i to me jako nervira,ne mogu da odolim!

      Избриши
  2. Ti sapuniza intimnu su mi omiljeni, kao i Gliss sprej za kosu. To uvek imam u kuci. Planiral sam da probam tu Avonovu masku za lice. I ja obozavam ovak ve postove i volim kad konacno dodje vreme da slikam stavri i bacim ih:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj planet spa maske opravdavaju cenu a i vise!!!!

      Избриши
  3. Ja sam nekoliko puta vec imala empties :) uvijek dobar osjecaj kad se sve skupi na jedno mjesto, uslika i baci! :D
    Trazim neki sprej za kosu za zastitu od sunca, mozda bi ovaj gliss bio dobar...

    Molim te, vidi u postavkama da iskljucis ovo provjeravanje komentara siframa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li glis sadrzi i zastitu od sunca,ali sam prosle godine koristila iz avona sprej za zastitu od sunca + imaju i sprej za zastitu od feniranja! Hvala,sada cu da iskljucim!

      Избриши
  4. Ni ja se nisam upustala, ne gomilam preterano (osim kada mi vi drage saljete, pa ja jadna sta cu :D) :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe,pa ako samo ti dobijaj ,lako ce se potrositi! :) <3
      :-*

      Избриши
  5. Super si stvari potrošila :)
    Ni ja se nisam upuštala u ovaj projekt - nekako trošim što imam kako mi što zatreba i po svojoj volji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! to je kad cokvek ima karakter,a ne kao ja,tona kozmetike mi skuplja prasinu! Po 5-6 gelova za tusiranje,isto toliko mleka za telo + sto su neka pakovanja po 1000ml,a sminka.....eh....to necu ni da spominjem! Ja sam ti kao oni kompulzivni sakupljači,ali ja samo kozmetiku! :D

      Избриши
  6. Brdo stvari si potrošila, svaka čast :D
    Ja se nisam upuštala u ovaj projekat.

    ОдговориИзбриши
  7. Baš ti se nakupilo potrošenih proizvoda :D Meni je nemoguca misija skupit toliko hahaha :D

    ОдговориИзбриши
  8. Tu smo negde :)) Podrzavam ovaj zeleni caj,posebno ! Keep it up !

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram