Dahlia Hand Cream

20:19:00

                     Camomile Panthenol & Vitamin E



Javljam se na kratko da podelim sa Vama  moju današnju zanimaciju.
Od jutros se mackam ovom divnom kremicom,koja je pristupacna svima!Oduševljena sam,jer pre nisam koristila ni jedan Dahlia proizvod  (OD SADA ĆU MORATI),i ovu kremu od nedavno posedujem i već sam je istrošila!













Dahlia krema za ruke kamilica intenzivno neguje suvu i osteljivu kožu ruku i pruža im dugotrajnu hidrataciju. Krema sadrži prirodni ekstrakt kamilice koji umiruje i omekšava osetljivu kožu ruku, a bisabolol, aktivna komponenta kamilice, smiruje iritacije kože. Osim toga, krema sadrži i pantenol, glicerin i vitamin E koji podmlađuju ćelije kože, pružaju im neophodnu zaštitu i dubinsku hidrataciju čineći kožu ruke glatkom i nežnom na dodir.










Da  li ste i vi koristili Dahlia proizode i šta vam je najdraže iz njihovog asortimana??

:-* :-* :-*









You Might Also Like

7 коментара

  1. Koristila sam svasta od njih i uglavnom sam bila bas zadvoljna. Ali ovu kremu nisam jos probala :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam zasto nikad nisam probala ,a imam ga na dohvat ruke za razliku od drugih brendova,moracu da nabavim neko mleko za telo,to obozavam! Probaj super je ,i prijatnog je mirisa,stvarno deluje!

      Избриши
  2. Imam i kreme i mleka za telo, odnos kvalitet-cena je dobar. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super draga!Pa bas sam u cudu jer nisam znala ni koja im je cena ,pa sam ostala u soku kada sam videla u parfimeriji,uzela sma za pocetak samo kremu da vidim kakva je i rezultat je bio moje odusevljenje,sto znaci da idem dalje da kupim jos nesto!

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram