ŠTA SAM DOBILA 1

17:42:00

IZ ORIFLAME-A SAM DOBILA OVE DIVNE POKLONČIĆE I ODMAH MORAM DA PODELIM TO SA VAMA

1.ENIGMA TOALETNA VODA (O KOJOJ SAM VEĆ PISALA),NARAVNO DA IMAM VEĆ JEDNU,ALI OD VIŠKA GLAVA NE BOLI :D  
EVO I LINKA: http://adictedtothem.blogspot.com/2013/03/oriflame-enigma-toaletna-voda.html

2.DIVINE TOALETNA VODA- PREDIVNOG MIRISA,I PO MENI MOGU DA GA NOSIM U SVIM GODIŠNJIM DOBIMA,ALI OPET JE TO STVAR UKUSA,ALI PUNOOOOOO HVALA ORIFLAME-U I NA OVOM DRUGOM POKLONU!!!

3.TECNO RUMENILO "STUDIO ARTIST CREAM BLUSH" PREDIVNO ROZE RUMENILO,NIJE TEŠKO,I LAKO SE NANOSI!!!!

HVALA PUNO ORIFLAME-U NA  OVIM SUPER POKLONČIĆIMA!!!!! 


:* :* :*

You Might Also Like

3 коментара

  1. Super, imam enigmu i predivna je, gledala sam tečno rumenilo čekam sniženje da ga naručim :) pa ak' nije problem da napišeš recenziju stvarno me zanima kakvo je :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://adictedtothem.blogspot.com/2013/05/recenzija-tecno-rumenilo-studio-artist.html
      EVO GA NADAM SE DA CE TI POMOCI!

      Избриши
  2. Draga Jelena, vodis lep i poucan blog o lepoti. Samo tako nastavi, ali pod hitno promeni kameru :) Inace ja sam konsultant oriflame i obozavam njihove proizvode jer su kvalitetni. Pratimo se! :)

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram