RECENZIJA-TECNO RUMENILO "STUDIO ARTIST CREAM BLUSH" -ORIFLAME

16:23:00

Evo ga ,najzad našla malo vremena da napišem recenziju za ovo divno rumenilo!!!!!!
Inače,moje je u nijansi Pink Glow
Oprostite na mojoj kameri,nadam se da ću kupitineku bolju





:) Oni kažu :
1. Lagano tečno rumenilo-istina! kao da je puno vode,kao da ga nemate na licu dok je boja tu.

2.Ističe vaše obraze zdravim i prirodnim sjajem-Tačno :D

3.Moderna boja,jednostavno se stapa sa vašom kožom,stvarajuci prirodni efekat,sadrži illuma flair  kompleks koji reflektuje svetlost i pruža prirodan i blistav igled pod bilo kojim osvetljenjem-Tačno
imaju 3 nijanse
 Soft Peach
 Pink Glow
   Sheer Berry
Njihova cena je 699 i po 20 ml su.  






Tako drage moje izvolitepa probajte i vi pa mi javite kako se vama čini!!
I naravno ukoliko zelite da porucite kod mene mozete me kontaktirati ovde:


A najnoviju brošuru možete pogledati ovde :






You Might Also Like

2 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram