MAKE UP TIPS No. 1

11:54:00

Drage moje ,želim sa vama da podelim jedno moje "otkriće" !!!   :D Ne znam koliko vas je videlo ili culo za Sigminu rukavicu za čicenje make-up četkica,ali koliko sam upućena ona je 39$,


ja sam našla super zamenu za to, doduše mnogu manju,ali čini ista  čuda kao i dotična od 39$  :D  
Naime pre par mececi kupila sam gumenu četku za čišćenje lica iz meni dragog AVON-a,ali


meanwhile,izbacili su još jednu četku za čišćenje lica iz PLANET SPA  kolekcije,te sam je odmah smenila,jer mi je ova više odgovarala 
i tako ja gledala po netu,svi hvale tu doticnu :D i setih se da mi je moja gumena jako slična sa doticnom :D
naravno čini čudo,šta da vam kažem,četkice su mi sada kao nove!!!! 
Toplo vam preporučujem obe ,a vi izaberite!!!!

P.S moje gospođice koštaju samo 3,5$  :D



Pišite da li ste koristile ove lepotice i kakva su vam iskustva,a ukoliko zelite da porucite mozete to uraditi ovde:







You Might Also Like

8 коментара

  1. Čula sam za ovu gumenu rukavicu i baš se pitala ima li alternativa. Kad evo rešenja :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovu cuvenu Sigma rukavicu hvale sve YouTube-erke ;) Predpostavila sam da postoji zamena za nju, ali jos uvek nisam naisla na adekvatnu. Ovo super izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ma skroz je ok,samo sto je mnogo mala,mozda,malo ne zgodna za rukovanje,ali u principu,i ne treba mi veca!
    :-*

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram