AVON CELLU BREAK KREMA PROTIV NARANDZINE KORE

15:50:00

DRAGE MOJE, JA REŠILA DA SE OSLOBODIM OVE NAPASTI,SAMO SE NADAM CU ISTRAJATI U ODLUCI :D




HRANA!


Delovanje iznutra je uvek najbolji način delovanja na zdravlje i lepotu. Da biste održali čvrstinu kože, Vaše telo mora da proizvodi nove ćelije kolagena. Potrebno je da konzumirate namirnice koje pomažu zaštiti postojećeg kolagena i pružaju temelje za izgradnju novih kolagenskih vlakana.
Hladnovodne ribe, kao što su losos, sardina, bakalar, skuša i tuna bogate su Omega-3 masnim kiselinama koje održavaju kožu mekom i glatkom. Nar ima fantastična učvršćujuća svojstva. Beli luk sadrži sumpor koji pomaže telu da proizvede kolagen, taurin i lipoinsku kiselinu koji podržavaju oštećena kolagenska vlakna. Paradajz je bogat likopenom, antioksidantom koji pomaže stvaranju kolagena i sprečava gubljenje hijaluronske kiseline.

VEŽBANJE!

Steknite naviku da svakodnevno radite vežbe za tonus mišića kako biste zaustavili opuštanje grudi. Stanite ispred ogledala, ispružite širom ruke pod pravim uglom u odnosu na telo i zatim spojite samo dlanove. Laktove držite ka spolja, a dlanove pritiskajte jedan o drugi. Ponovite 20 puta.
Iz istog položaja podignite ruke vertikalno i zatim ih spuštajte do visine grudi. Ponovite 10 puta.

 HRANA

Postoji voće i povrće koje je odlično oružje u borbi protiv toksina i celulita. Neki ljudi misle da pomorandže uzrokuju celulit (verovatno zbog izgleda kore). Nema veće zablude! Zahvaljujući vitaminu C one zapravo pomažu da ga se oslobodite. Ananas je dobar za revitalizaciju kože (takođe ima i malo kalorija tako da pomaže i u gubljenju težine). Mango i karambola poboljšavaju cirkulaciju krvi, a banane imaju dosta kalijuma koji sprečava zadržavanje vode u organizmu. Bogate vlaknima, jabuke su odlične da dopunite svoju ishranu. Pune su antioksidanata koji se bore protiv otrova, i pektina – gelastih vlakana koji pomažu detoksikaciji probavnog trakta .

VEŽBANJE

Prva i najefikasnija vežba protiv celulita je preskakanje konopca. Da, da, preskakanje konopca je ono što celulit ne može podneti! Da biste primetili rezultate potrebno je da konopac preskačete 15 minuta svakog dana.

MASAŽA

Ovo je još jedna stvar koju celulit ne može da podnese. Tokom tuširanja lufom izmasirajte zadnjicu i butine, koristite piling i, kada završite i koža se osuši, izmasirajte je peškirom još malo.


PRAVILNA HIDRATACIJA

PIĆE!


Iako je to svima poznato, moramo napomenuti.
VODA je obavezna. Ona hidrira kožu iznutra. Potrudite se da u organizam unosite dovoljne količine vode. Možda ćete u letnjim mesecima piti više, ali Vaša koža (i telo) imaju potrebu za istom količinom vode u toku cele godine, pa i u toku zime. U ishranu uključite zdrava ulja (da, opet). Maslinovo ulje, kao i druga ulja koja su inače zdrava za srce, štiti kožu od gubitka vlage.

ZAŠTITA!


Postoji nekoliko stvari koje možete učiniti da biste sprečili isušivanje kože. Prvo, tuširajte se ili kupajte samo jednom dnevno. Iako Vam se čini neobično, prečesto izlaganje kože vodi, naročito tvrdoj, čini da se ona isušuje. Ne tuširajte se preterano toplom vodom i koristite blagi, hidratantni gel za tuširanje.
Nanesite deblji sloj hidratantnog losiona neposredno posle tuširanja, ili se isprskajte uljem u spreju. To će zadržati vlagu u koži i učiniti je mekom i glatkom.
Izbegavajte preterano izlaganje suncu. Previše sunca isušuje i oštećuje kožu. I naravno, uvek koristite losione za sunčanje sa zaštitnim faktorom!


SADA,NABAVILA SAM SVAŠTA,KREME,MASAŽERE,ČAK I NEKE SPRAVICE ZA VEŽBANJE,SAMO :D SAMOOOO DA SVE TO KORISTIM........
KRENUĆU SA MASAŽEROM I KREMAMA,A U DRUGOM POSTU PIŠEM I O SPRAVICAMA ZA VEŽBANJE! 











Anticelulit gel sa dvostrukim delovanjem sadrži zrnca kafe, yerba matte biljku, hawtone voćne ekstrakte koji poboljšavaju mikrocirkulaciju i stanje kože i imaju ulogu antioksidanta i pospešuju mršavljenje. 

Kako deluje: Stimuliše sagorevanje masti, redukuje celulit i sprečava nastanak novog celulita. U samo 6 dana povećava sagorevanje masti za 200%.* U 2 nedelje vidljivo umanjuje celulit.** Nakon 4 nedelje primetno umanjuje celulit iz svakog ugla.**

Uputstvo za upotrebu: Umasirajte u predeo zahvaćen celulitom 2 puta dnevno, ujutru i uveče.

* Zasnovano na uzorku ekvivalentnom koži.
** Korisnička studija 11-025 sprovedena na 118 osoba u trajanju od 4 nedelje.




ZATIM MASAŽER JE TAKODJE IZ AVONA 



                                           I JOŠ JEDNA KREMICA :D










I NA KRAJU JEDAN GELIĆ ZA ZATEZANJE TELA KOJI PREDIVNOOOOO MIRISHE I HLADI!  LOVE, LOVE   <3








DRŽITE MI FIGE ODOH DA SKIDAM MOJU NARANDZINU KORU I PIŠEM VAM I REZULTATE NAKON NEDELJU DANA JER PLANIRAM DA VODIM EVIDENCIJU IZGUBLJENIH cm   




PIŠITE AKO STE PROBALE OVE PROIZVODE ILI KAKO VI REŠAVATE VAŠE PROBLEME SA OVOM NAPASTI ,ČEKAM VAŠE KOMENTARE!!!!!
:* :* :*






You Might Also Like

3 коментара

  1. Ja sam pri kraju druge tube anticelulit kreme iz Avona sa kafom. Mogu reći da mi se celulit smanjio, ali čini mi se da se delovanje tu zaustavilo. Mislim da samo krema ne može potpuno da ukloni celulit bez svega gore navedenog, ali definitivno ga ima manje, tako da sam zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je,meni se takodje vide rezultati ali ne odustajm! Didecemo kasnije sta ce biti!!! Ja svakao moram na dijetu,ne mogu samo ovo jer imam dosta kilograma da se resim,idem kod nuticioniste sledece nedelje ,javim i to! :D

      Избриши
  2. Evo i ja porucila jos jednu tubu Anticelulit preparata iz Avona... Iskreno se nadam da nije tracenje vremena i da ce mi pomoci. Ja sam mrsava, zgodna, ali celulit je zlo. Imam ga po celoj zadnjici sve do koolena. A na zadnjem delu butina je najizrazeniji. Ranije sam pila Ananas tablete i one su mi do sad najbolje, ali me zanima, da lipreznojavanje moze da eliminise celulit. Konkretno mislim da obicem gumene pantalone i trcim?

    ОдговориИзбриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram