AVON -Solutions freshest pure tonik

21:00:00

                

Ovaj tonk namenjen je mešovitom tipu kože i takodje ima moć svežine,nakon nanošenja osetićete promenu!

Nanosi se ujutru i uveče na čisto lice, pre dnevne ili noćne kreme,na blaznicu nanesite malo i očistite temeljno lice a moze i vrat (ja bar tako radim)

                                                 Evo kako to piše u upustvu :D


Ja sam sa ovim tonikom zaista oduševljena i preporučujem ga svima koji imaju mešovitu kožu!!!!! Pošto mi je ovo prvi post,ne zamerite biće više samo da se uhodam malo,ali se nadam da sam vam bar malčice pomogla!!!!!!!!!







Volela bih da vidim vaše mišljenje o ovom proizvodu ili o AVON-u generalno i vaša iskustva i imresije !!! Vi pišite u komentarima šta vam se dopada ili ne :D i shta bi ste voleli da probate! Čitamo se uskoro..........KISSES!!!!!!

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram